Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در نامه وزارت خارجه سوریه آمده است: همزمانی حمله دشمن اسرائیلی به مناطق شرق سوریه با اقدامات مجرمانه و سرکوبگرانه شبه نظامیان قسد در آن مناطق و نیز حمایت نیروهای آمریکایی و همراهی برخی کشورهای مزدور منطقه، بیانگر هماهنگی میان آنان برای عملی کردن برنامه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت خارجه سوریه افزوده است: رژیم صهیونیستی یک رژیم قانون شکن است که منشور سازمان ملل متحد را به طور آشکار نقض می‌کند.

در این نامه‌ها از سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواسته شده است که با قاطعیت با قانون شکنی رژیم صهیونیستی برخورد کنند.

وزارت خارجه سوریه همچنین اعلام کرده که دمشق با کمک کشورهای دوست و هم پیمان بر آزادسازی سرتاسر خاک این کشور از وجود تروریست‌ها اصرار دارد.

در نامه وزارت امور خارجه سوریه تاکید شده است که دمشق با کمک این کشورها، دوباره سوریه را آباد خواهد کرد، پس از آنکه تروریست‌ها و کشورهای شرور حامی آن‌ها، ویرانی را در این کشور به بار آوردند.

وزارت خارجه سوریه همچنین تروریسم اقتصادی و نظامی آمریکا و همدستانش علیه دولت و مردم این کشور را به شدت محکوم کرده است.

ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت دمشق، مناطقی از شهرهای دیرالزور و ابوکمال در شرق این کشور هدف حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حملات یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که پدافند هوایی ارتش سوریه چهارشنبه شب گذشته حملات موشکی اسرائیل به جنوب دمشق را دفع کرده بود.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: وزارت خارجه سوریه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899868

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای