Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه سازمان انتقال خون خراسان رضوی، بر این اساس پایگاههای امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی و پایگاه اهدای خون امید واقع در خیابان شیرازی و تیم سیار واقع در خیابان "میثم" در منطقه طلاب مشهد در روز یکشنبه هفته آینده آماده پذیرش خون داوطلبان هستند.

بنا بر این گزارش، هم‌اکنون ذخایر خونی خراسان رضوی در وضعیت بحران قرار دارد و به همین خاطر فردا جمعه نیز پایگاه اهدای خون امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی و یک پایگاه سیار  مستقر در خیابان "فلاحی" مشهد هم فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش بر ضرورت اهدای مستمر خون با توجه به کاهش ذخایر خونی در خراسان رضوی و با توجه به مدت زمان محدود نگهداری خون تاکید شده و  از زائران و مجاوران خواسته شده است اهدای خون را منوط به مناسبتهای مختلف و شرایط خاص نکنند چرا که بیماران بستری در بیمارستانها همیشه نیازمند خون و فراورده‌های خونی هستندو

اداره کل انتقال خون خراسان رضوی سومین تولید کننده خون در کشور به شمار می‌رود و تامین خون ۶۱ بیمارستان را بر عهده دارد.

۱۳ پایگاه اهدای خون در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی شامل ۶ پایگاه مستقر در مشهد مسوولیت دریافت خون از شهروندان اهداکننده را بر عهده دارند. 

 
 
 

برچسب‌ها مشهد سازمان انتقال خون ايران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سازمان انتقال خون ايران مشهد سازمان انتقال خون ايران اخبار کنکور پایگاه اهدای خون خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد