Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:16:32 GMT

مانور ۲ روزه مدیریت مصرف برق در سوسنگرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۱۲۹۴

مانور ۲ روزه مدیریت مصرف برق در سوسنگرد آغاز شد

علی خدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه وضعیت مصرف برق بحرانی است، اظهارداشت: این مانور با محوریت یک در میان کردن روشنایی معابر و بزرگراه‌ها و جمع آوری رمز ارزها (بیت کویین) که معادل یک خانه به مدت ۲۴ سال مصرف برق دارند، آغاز شده است.

وی با اشاره به سرمای پیش رو و احتمال کمبود انرژی برق و گاز در کشور افزود: طبق پیش بینی‌ها ممکن است وضعیت برق در زمستان، بحرانی‌تر از تابستان باشد لذا همکاری صدا و سیما و تمامی رسانه‌ها برای اطلاع رسانی به مردم و تاکید بر لزوم کاهش مصرف، به این شرایط کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدری با تاکید بر تامین برق مشترکان خانگی به صورت ۱۰۰ درصد گفت: صنایع و کشاورزان در این خصوص با شرکت توزیع برق خوزستان همکاری کرده و محدودیت‌ها را در صورت نیاز، اعمال می‌کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از دستگاه‌های اجرایی، بیمارستان‌ها، نهادها و سازمان‌ها خواست درصورت تجهیز به دستگاه دیزل ژنراتور، از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: بدلیل محدودیت‌های سوخت گاز در کل کشور، روشنایی معابر را یک در میان می‌کنیم و پارک‌ها، میدان‌ها و ورودی‌های شهر به غیر از مراکز و نقاط حادثه خیز و پرخطر را خاموش می‌کنیم تا بتوانیم برق صد در صدی مشترکین خانگی که خط قرمز ما هستند، را تامین کنیم.

مانور مدیریت مصرف با هدف کاهش مصرف انرژی به مدت ۲ روز در شهر سوسنگرد برگزار می‌شود . شهر سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان در ۷۵ کیلومتری اهواز واقع است.

برچسب‌ها سوسنگرد مصرف بهینه برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوسنگرد مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق سوسنگرد مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عدیل سروی زرگر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: توزیع تخم نوغان در ۱۱ مرکز توسعه‌ی نوغانداری و ۸ اداره‌ی جهاد کشاورزی گیلان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: نوغانداران برای دریافت تخم نوغان مورد نیاز خود، هرچه زودتر به مراکز توزیع در سراسر گیلان مراجعه کنند.
رئیس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور با بیان اینکه پارسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ جعبه‌ی تخم نوغان در گیلان توزیع شده بود، افزود:حجم جعبه‌های تخم نوغان امسال ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.
عدیل سروی زرگر قیمت هر جعبه تخم نوغان را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت در سراسر کشور یکسان است.
وی اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۷۲۲ تن پیله ی‌تر ابریشم در کشور تولید شد که گیلان با تولید ۵۱۰ تن سهم حدود ۲۹ درصدی این صنعت را به خود اختصاص داد.
رییس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش تولید قلمه و نهال درخت توت برای تامین نیاز نوغانداران در سراسر کشور از جمله گیلان خبر داد و افزود: علاوه بر تولید ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در شرکت دامپروری سپیدرود، ۸۷۰ هزار قلمه‌ی توت هم درایستگاه‌های منابع طبیعی تولید و در اختیار نوغانداران قرار گرفته است.
رضا صورتی زنجانی، رییس مرکز تحقیقات ابریشم کشور نیز با تشریح روند تولید تخم نوغان در این مرکز گفت: تا سال ۱۴۰۱ حجم تولید تخم نوغان ایرانی تنها ۴ هزار و ۳۰۰ جعبه بود که این رقم پارسال به ۱۰ هزار جعبه افزایش یافت و اکنون برای تولید ۱۵ هزار جعبه ایی هدف گذاری شده است.
به گفته‌ی کارشناسان این حوزه هر ۲ و نیم کیلو پیله ی‌تر یک کیلو پیله‌ی خشک تولید و از هر ۲ و نیم کیلو پیله‌ی خشک هم یک کیلوگرم نخ ابریشم استحصال می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی