Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@06:28:39 GMT

کارت ویزیت های دوست داشتنی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۱۳۴۲

کارت ویزیت های دوست داشتنی

حتی در این عصر دیجیتال هم کسب و کارها به کارت ویزیت فیزیکی نیاز دارند! آن هم کارت ویزیتی که دوست داشتنی باشد!

تکنیک های جادویی طراحی کارت ویزیت دوست داشتنی

 

1.      طراحی مختصر و مفید

هنوز هم یکی از بهترین و اصلی ترین قانون های طراحی "هر چه کمتر بهتر " است پس کارت ویزیت تان را شلوغ نکنید.

استفاده سخاوتمندانه از فضای سفید، بلافاصله نگاه را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

2.      استفاده از طرح های ساده هندسی

استفاده از رنگهای واضح و روشن و طرح های هندسی می تواند مورد پسند طیف وسیعی از افراد در مشاغل مختلف قرار گیرد. علاوه بر این، این گونه طرح ها برای طراحان گرافیک یا هنرمندان تازه کار بسیار مناسب هستند.

البته اگر در طراحی کارت ویزیت کاملا آماتور هستید و طراحی های ساده هم برایتان دشوار است، می توانید سری به سایت https://www.freepik.com/  یا https://pavisa.ir/ بزنید و  از طرح های لایه باز کارت ویزیت استفاده نمایید. این طرح ها توسط تیمی حرفه ای طراحی شده اند و به مبلغ بسیار اندک و اپدیت روزانه در دسترس عموم هستند.

3.      طراحی  ساده اما جسورانه

اینگونه طرح کارت ویزیت ها، مدرن محسوب می شوند. استفاده از تصاویر خلاقانه، رنگهای جسورانه و طراحی نوین باعث جلب توجه مخاطب می شود.

استفاده تخصصی از فضای سفید و سایه ها در طراحی نیز به مدرن شدن طراحی کارت ویزیت کمک می کند.

اگر طرفدار کارت ویزیت های مدرن هستید، می توانید نمونه های جالبی را در سایت طرح لایه باز پاویسا و visitprint.com مشاهده نمایید.

 

4.      به کارگیری تایپوگرافی جذاب

با اجرای یک طرح خلاقانه و قوی تایپوگرافی می توانید طرحی متفاوت و چشم نواز برای کارت ویزیت تان داشته باشید. انواع فونت نوشته های کارت ویزیت می تواند در مخاطب احساسات مختلفی را ایجاد نماید. به عنوان مثال، به نمونه فونت های به کارگرفته شده در طرح های لایه باز پاویسا نگاهی بیندازید.

 

5.      چاشنی خلاقیت به مقدار لازم

در جایی که شما و کالای شما و خدمات شما موجود نیست، کارت ویزیت شما می تواند وجود داشته باشد و درست جلوی چشم مخاطب تان قرار گیرد پس باید نهایت تلاش خود را بکنید به بهترین شکل آنچه شما می خواهید را به نگاه و فکر مخاطب انتقال دهد. رنگ، بافت، شکل طراحی و ... همه باید معرف برند شما باشند. اما فراموش نکنید که در استفاده از اینها دچار کلیشه نشوید و خلاقیت داشته باشید تا کارت ویزیت تان دوست داشتنی باشد.

مجموعه گرافیکی پاویسا به عنوان یک نمونه ایرانی، سعی در ارائه طرح های خلاقانه لایه باز دارد. زیرا  می داند از بهترین راه هایی که کمک می کند در میان رقیبانتان دیده شوید همین خلاقیت است. گاهی بد نیست بیرون از چارچوب فکر کنید و کاری انجام دهید که قبلا کسی انجام نداده است اما در این راه سعی کنید زیاده روی نکنید.

 

6.      اندازه استاندارد و دوست داشتنی

استفاده از کارت ویزیت در ابعاد و شکل های مختلف می تواند جالب باشد اما همواره ریسک مورد پسند قرار نگرفتن و دور انداخته شدن آنها وجود دارد. علاوه بر این اندازه استانداردکارت ویزیت به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک می کند زیرا در وبسایت های گرافیکی همچون visitprint.com , pavisa.ir , freepik.com می توانید دنیایی از تنوع طرح های کارت ویزیت در اندازه استاندارد را پیدا کنید.

خلاصه استفاده از اندازه استاندارد کارت ویزیت یا اندازه ای که به راحتی در قسمت جاکارتی کیف جای بگیرد اگرچه شما را یک مقدار از خلاقیت دور می کند اما این اطمینان را به وجود می آورد که مورد پسند خیلی ها باشد و دور انداخته نشود. یادتان باشد که اندازه استاندارد کارت ویزیت شما را دوست داشتنی تر می کند!

7.      جنس پرطرفدار

کارت ویزیت جزو ابزارهای لمسی بازاریابی و معرفی است و از شخصی به شخص دیگر دست به دست می چرخد پس جنس کارت ویزیت در احساسی که به مخاطب می دهد تاثیرگذار و بنابراین مهم است. وزن و ضخامت کارت ویزیت هم از دیگر عوامل تاثیرگذار بر احساس مخاطب است.

شما پس از دانلود طرح های متنوع لایه باز کارت های ویزیت می تواند آنها را بر روی هر جنس کارت که مناسب تان باشد چاپ نمایید.

کارت ویزیت های سبک، مناسب مواردی هستند که نیاز ندارند اثر طولانی مدت به جای گذارند. مثلا رویداد یا نمایشگاهی موقتی را معرفی می کنند. این کارتها زود فرسوده می شوند ولی مقرون به صرفه هستند.

کارت ویزیت های ضخیم و سنگین برای ماندگاری طولانی مدت نزد مخاطب مناسب هستند. این جنس کارت ها مناسب مشاغلی است که به طور مستمر نیاز به ارتباط بین طرفین وجود دارد. این کارت ها در برابر سایش مقاومت دارند و به راحتی پاره نمی شوند و احساس سخت و محکم بودن را هم انتقال می دهند. تنها عیب این کارت ها اینست که هرچه جنس کارت ویزیت شما ضخیم تر باشد، باید هزینه بیشتری بابت جنس آن بپردازید.

توجه داشته باشید که کیفیت طرح کارت ویزیت بالایی را انتخاب کنید!

 

8.      دوست داشتن دو طرفه

استفاده تنها از یک طرف کارت ویزیت به مخاطب این احساس را می دهد که شما به او بی توجه بوده اید و یا حرف چندانی برای گفتن نداشته اید. وقتی مخاطب کارت ویزیت را بر می گرداند و برخلاف انتظارش طرف دیگر کارت را خالی می بیند و توی ذوقش می خورد، فقط در ناکامی مخاطب موفق نشده اید بلکه در معرفی خودتان هم نیمی از فرصت را از دست داده اید. طرح دو رو کارت ویزیت خود را از پاویسا دانلود کنید.

 

9.       عکس خودتان روی کارت ویزیت

بله، حتی عکس خودتان هم گاهی می تواند کارت ویزت تان را دوست داشتنی تر کند! اگرچه این کار برای همه توصیه نمی شود اما برای برخی افراد بسیار مناسب است. مثلا اگر در میان گروه بزرگی از کارت ویزیت افراد می خواهید شما را بهتر به خاطر آورند، ایده خوبی است که عکس خودتان را در یک طرف کارت ویزیت بگنجانید. فقط از حرفه ای بودن عکاسی تصویر خود، اطمینان حاصل کنید.

عکس باید حالت آرامش و اطمینان را به مخاطب انتقال دهد. این کار بیشتر از همه به وکیلان توصیه می شود، زیرا عکس وکیل روی کارت ویزیت باعث ایجاد اعتماد در افراد می شود.

نکته: اگر بخواهید چیزی را جایگزین عکس خودتان در کارت ویزیت نمایید، بهتر است از لوگو استفاده کنید.

توجه: در طرح های لایه باز کارت ویزیت pavisa.ir و  freepik.com جایی مناسب برای تصویر یا لوگوی شما تعبیه شده است.

10. مشاوره برای طراحی کارت ویزیت دوست داشتنی

کارت ویزیت یک سرمایه گذاری طولانی مدت در روابط کاری و اجتماعی شما است پس آن را دست کم نگیرید و حتما از افراد حرفه ای در این زمینه مشاوره بگیرید. هیچ کس نمی خواهد کارتی را که طرح زیبایی ندارد و ارزان و سطح پایین به نظر می رسد را نگه دارد پس سعی کنید که کارت ویزیت دوست داشتنی تهیه کنید.

اگر فرصت یا امکان مشاوره گرفتن برای طراحی کارت ویزیت را ندارید، می توانید از میان طرح های لایه باز آماده که توسط تیم حرفه ای مجموعه پاویسا طراحی شده اند،کارت ویزیت دوست داشتنی و مناسب خودتان را با خیال راحت انتخاب نمایید و از آن برای کارت ویزیت دیجیتال یا چاپی خود استفاده کنید.

نویسنده: محبوبه پروانه

منبع: فردا

کلیدواژه: کارت ویزیت طراحی کارت ویزیت رپورتاژ آگهی اندازه استاندارد طراحی کارت ویزیت طرح های لایه باز کارت ویزیت کارت ویزیت کارت ویزیت ها عکس خودتان جنس کارت حرفه ای کارت ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با اضافه شدن فیلم «مست عشق» به چرخه اکران، سینما‌های این موسسه در دو روز پایانی هفته گذشته ۱۸ هزار مخاطب را جلب کردند که در روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه سینما‌های ملت و باغ کتاب رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال را برای خود ثبت کردند.

«پردیس سینما ملت» با ۴۳ درصد ضریب اشغال صندلی که قریب به ۷ هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است، بیشترین آمار استقبال آن مربوط به فیلم‌های «مست عشق»، «تمساح خونی»، «بی بدن» بوده است.

«پردیس سینمایی باغ کتاب» که از بهمن ماه سال گذشته پس از چهار سال وقفه، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است، در دو روز پایانی هفته گذشته با نزدیک به ۵ هزار مخاطب، بیشترین سهم از فروش فیلم «مست عشق» را داشته است.

«پردیس سینمایی راگا» نیز از پرمخاطب‌ترین سینما‌های جنوب شهر تهران، با یک سالن مدرن و دو سالن ممتاز، در این دو روز با بیش از ۵۰ درصد ضریب اشغال صندلی، بیش از ۳ هزار نفر را به سینما کشانده است.

در پردیس‌های سینمایی «تماشا» و «رازی» نیز «مست عشق»، «تمساح خونی»، «سال گربه» و «بی بدن» پرمخاطب‌ترین‌های این دو سینما بوده اند و هر کدام از سینما‌ها به ترتیب تعداد ۱۸۰۰ و ۱۰۰۰ مخاطب را در دو روز پایانی هفته گذشته ثبت کرده اند.

موسسه تصویر شهر از موسسه‌های زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که مدیریت پنج پردیس سینمایی را برعهده دارد که پردیس سینما ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس سینمایی باغ کتاب با ۱۱ سالن نمایش، سینما‌های راگا و تماشا در منطقه شهرری و یافت آباد هر کدام با سه سالن نمایش و پردیس سینمایی رازی در میدان رازی با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و علاقمندان به سینما است.

دیگر خبرها

  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی