Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:48:30 GMT

ایمان عتیقی مدیرعامل گل گهر سیرجان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۱۴۸۹

ایمان عتیقی مدیرعامل گل گهر سیرجان شد

ایسنا/کرمان هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ایمان عتیقی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و از خدمات جمشید ملارحمان مدیرعامل سابق تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر، هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ایمان عتیقی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و از خدمات جمشید ملارحمان مدیرعامل سابق تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این تغییر، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل گل گهر روز گذشته(24 دی ماه) در محل سازمان ایمیدرو برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مهندس جعفری معاون وزیر و رییس هیات‌عامل ایمیدرو، اعضای هیئت‌مدیره شرکت گل‌گهر و نماینده سهامداران در محل سازمان ایمیدرو برگزار شد، از خدمات مهندس جمشید ملارحمان تقدیر به‌عمل آمد و مهندس ایمان عتیقی رسما به‌عنوان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر معرفی شد.

بنابراین گزارش، عتیقی چندین سال سابقه ی فعالیت در قسمت‌های مختلف مدیریتی این شرکت را در کارنامه‌ی خود دارد که مهم‌ترین آن عضویت در هیئت‌مدیره شرکت گل‌گهر، معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع گل‌گهر است.

وی همچنین عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌های جهان فولاد، گهرروش، هیات‌مدیره باشگاه گل‌گهر، معاون پشتیبانی مجتمع گل‌گهر، مدیر رفاه و خدمات اجتماعی شرکت گل‌گهر و رییس نظارت بر تولید و فروش شرکت گل‌گهر را در پیشینه‌ی کاری‌ خود دارد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صنعتی گل گهر شرکت گل گهر مدیره شرکت شرکت معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال