Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:19:12 GMT

پرداخت ۷۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات تامین مالی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۱۷۵۸

پرداخت ۷۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات تامین مالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بر اساس آمار ارائه شده دفتر آمار و فرآوری داده‌های معاونت طرح و برنامه وزارت صمت، این میزان تسهیلات به ۲ هزار و ۷۷۲ بنگاه و طرح در ۹ ماهه امسال پرداخت شده است.

بر این اساس، در ۹ ماهه امسال، ۱۱ هزار و ۱۸۶ بنگاه تولیدی و طرح نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پراکندگی پرداخت این تسهیلات در ۳۱ استان کشور و مناطق آزاد بوده است. بیشترین تعداد پرداختی‌ها مربوط به استان سمنان با ۴۸۷ فقره به میزان نزدیک به ۱۳ هزار میلیارد ریال بوده است.

بعد از استان سمنان، استان قم با ۲۸۶ فقره به نزدیک به ۴ هزار و ۹۲ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار دارد.

در این مدت همچنین به ۲۱ فقره طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و بنگاه تولیدی در مناطق آزاد به میزان حدود یک هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. در این بازه زمانی همچنین ۶ هزار و ۵۳۰ فقره معرفی به بانک برای دریافت بیش از ۲۵۸ هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال تسهیلات انجام شده است.

کد خبر 5122074

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد تولیدی تولید تسهیلات بانکی تسهیلات اشتغالزایی بانک مرکزی ایران فولاد قیمت نفت لایحه بودجه ۱۴۰۰ قیمت دلار ویروس کرونا مصرف گاز قطع برق شاخص کل بورس وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت نیرو روز ملی صادرات عراق وزارت جهاد کشاورزی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل