Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:06:18 GMT

احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۲۰۱۹

احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در دیدار با امام جمعه تاکستان بیان کرد: حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان یک اصل مهم در برنامه های کمیته امداد و خدمات ارائه شده به آنان است .

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم برای کرامت بخشی به نیازمندان تلاش در جهت توانمندسازی آنان و به کارگیری از سیاست های اشتغال زایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال جاری برای ایجاد حدود پنج هزار فرصت شغلی برنامه ریزی کرده ایم و خوشبختانه و به لطف الهی تاکنون بیش از سه هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان، به استثنای چند بانک ، خوشبختانه دستگاههای اجرایی ذیربط و بانکهای عامل همکاری و هم افزایی لازم با این نهاد را دارند .

حق گویان با اشاره به کمک های مردمی در سال جاری به هم استانی های نیازمند تصریح کرد: در طرح اطعام مهدوی و حسینی بیش از ۲۳ میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری و توزیع شد که این حجم کمک مردمی در مقایسه با مقاطع مختلف بی نظیر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای خیرانی که علاقمند به کمک به نیازمندان هستند وام قرض الحسنه درنظر گرفته شده که این تسهیلات تماماً برای محرومان و نیازمندان صرف خواهد شد.

وی مسکن را یکی از خدمات ماندگار دانست و گفت: در شرایط حاضر یکی از مهمترین چالش های موجود برای خدمت به محرومان تأمین مسکن است از این رو تلاش می کنیم تا با همکاری و هم افزایی برای تأمین مسکن نیازمندان گام برداریم.

حق گویان تأکید کرد: با تلاش های صورت گرفته و همکاری بنیاد مستضعفان و جانبازان زمینی برای احداث مسکن محرومان اختصاص یافته که تلاش می کنیم با کمک خیران  ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان احداث نمائیم.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا از ظرفیت های مختلف برای خدمت رسانی به محرومان استفاده کند از این رو در صورت تأمین زمین، تسهیلات مسکن و کمک بلاعوض به مددجویان برای خانه دار شدن اختصاص می یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین کمیته امداد استان قزوین مسکن مسکن محرومان تاکستان امام جمعه تاکستان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر