Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:56:26 GMT

۳ انبار از محتکران در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۲۶۶۱

۳ انبار از محتکران در مهاباد کشف شد

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ا اظهار کرد: امسال در مجموع ۳ انبار احتکار دارو، سموم کشاورزی و پیاز به ارزش بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان شناسایی و کشف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و انجام هماهنگی‌های لازم با اداره صمت، جهاد کشاورزی در محل موردنظر حاضر شدند، افزود: در بازرسی از انبارها؛ ۱۵۰ تن پیاز، ۱۹ تن انواع مواد اولیه تولید سموم کشاورزی و ۱۷ هزار لیتر سموم کشاورزی تقلبی و انبار داروی احتکار شده را که به صورت غیر قانونی و فاقد مجوز نگهداری می‌شد، نیز کشف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

انبار احتکار ۷۰ تن کود شیمیایی در مهاباد کشف شد

۱۵ تن آرد خارج از شبکه در مهاباد کشف شد

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۳ محتکر دستگیر و در این خصوص اقدامات قضایی انجام و پرونده قضایی تشکیل شد.

توحیدی به شهروندان توصیه کرد: افرادی که قصد حفظ و نگهداری هر نوع کالایی را دارند قبل از هر اقدامی حتما بایستی مجوز‌های لازم را اخذ و نوع و مقدار کالای مورد نظر را جهت نگهداری به اداره صمت اعلام کنند و در غیر اینصورت هر گونه نگهداری کالا احتکار محسوب و با متخلفان برابر برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی مهاباد ضمن قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۲۸ یا ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی محتکران و اخلال گران پلیس آگاهی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره بر مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی بر اجرای کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علیرضا مهاجر، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه جهش تولید در دیمزارهای این استان میانگین سرانه زمین در کشور را ۳.۲ هکتار دانست و اظهار کرد: اگر به کمتر از این میزان برسیم قطعاً با کاهش بهره‌وری در اراضی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه واردات دانه‌های روغنی توسط واردات‌کنندگان در ازای خرید محصولات داخلی با قیمت مصوب از کشاورزان است، افزود: پس از پرداخت وجه به کشاورزان و تأیید آن اجازه واردات به این شرکت‌ها داده می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بلوک‌بندی اراضی کشاورزی یکی از راهکارهای مقابله با کوچک شدن اراضی است که به صورت پهن‌بندی مدیریت می‌شوند، اظهار داشت: مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری مزارع می‌شود.

مهاجر در مازندران باید کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی انجام شود، خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی و تعاون روستایی وظیفه اصلی تأمین نهاده‌های کشاورزی نظیر کود و سم را برعهده دارند و باید بر اساس رسالت اصلی خودشان عمل کنند.

بابک مؤمنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه رسالت جهاد کشاورزی را در امر تولید دانست و گفت: تولید بذر محصولات کشاورزی در مازندران با جدیت دنبال می‌شود و در سال‌جاری این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: تلاش این سازمان بر تأمین و تولید بذر محصولات کشاورزی استان با مباشرت شرکت خدمات حمایتی است.

کد خبر 749731

دیگر خبرها

  • پایانه صادراتی قوی برای زنجیره ارزش کشاورزی مازندران نداریم
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد