Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشرفعلی حسینی گفت: پدیده شکوفایی پلانکتونی خلیج چابهار را در بر گرفته است که به واسطه آن خطر تلف شدن آبزیان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشرفعلی حسینی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست چابهار در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: شکوفایی به رنگ سبز از جمله پدیده هایی است که این روزها در سواحل خلیج چابهار مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فیتوپلانکتون اصلی ایجاد کننده بلوم مربوطه با تراکم بالا در منطقه وجود دارد و پس از بررسی و نمونه گیری های انجام شده و تعیین و تشخیص نوع، مشخص شد فیتوپلانکتون موجود در این پدیده از نوع غیرسمی است.

حسینی ادامه داد: تراکم بالای فیتوپلانکتون در زمان و منطقه نمونه برداری شده و تشخیص نوع آن این احتمال را می دهد که کاهش اکیسژن آب منجر به تلافات آبزیان در محدوده این پدیده شود.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تکمیل طرح‌های تولیدی برای تحقق شعار سال در حوزه اشتغال زایی، در اولویت است و در کنار آن تقویت حوزه عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی برای صنایع پایین دستی با جدیت پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون (فیلم)
  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون + فیلم
  • تولید کیت‌های استخراج DNA و RNA با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه خارجی
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • نمونه‌های دریایی ایران در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ذخیره می‌شود
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • نقشه‌برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره‌ای