Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس صارمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات طرح ثامن در گفتگو با خبرنگاران افزود: ظرف ۲۴ ساعت گذشته با اجرای این طرح علاوه بر دستگیری متهمان، ۲۱ دستگاه خودرو و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.
وی به کشف ۴۸۰ مورد از دیگر اقلام سرقتی نیز اشاره و بیان کرد: دو قبضه سلاح شکاری، یک قبضه اسلحه جنگی و ۱۲ قبضه سلاح سرد از دیگر کشفیات پلیس در چارچوب طرح ضربتی ثامن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: جمع‌آوری ۲۸۴ نفر معتاد متجاهر، بازداشت ۲۴ توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف پنج کیلو و ۶۱۹ گرم انواع مواد مخدر از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح بودند. 
وی گفت: مهر و موم ۲۲ مورد اماکن و اصناف متخلف، کشف مقادیری مشروبات الکلی و همچنین دو هزار و ۱۶۲ عدد قرص روانگردان از دیگر اقدامات پلیس در اجرای طرح ضربتی ثامن در مشهد هستند.
سرهنگ صارمی افزود: اجرای این طرح رضایت مردم را در پی داشت بطوری که در جریان اجرای آن شهروندان مشارکت و همکاری خوبی با پلیس داشتند. 
طرح ضربتی پلیسی ثامن در پی مطالبه مردم مبنی بر برخورد با جرایم خشن و سرقت در مناطق مختلف مشهد از سوی فرماندهی انتظامی مشهد در سطح این کلانشهر به اجرا در آمده است. 
۲۰۰ واحد کلانتری و پاسگاه انتظامی در سطح استان شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی حفظ نظم اجتماعی در ابعاد گوناگون و تامین امنیت عمومی را بر عهده دارند.

از این تعداد ۷۰ واحد انتظامی، ۳۴ کلانتری و هشت سرکلانتری در محدوده شهرستان سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مشهد مستقر هستند.

همچنین مشهد تنها شهر در سطح کشور است که "کلانتری ویژه بانوان" دارد. این کلانتری با بکارگیری بانوان پلیس به صورت کامل تمام ماموریتهای حوزه بانوان را انجام می‌دهد. 

برچسب‌ها مشهد معتادان متجاهر مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی مشروبات الکلی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد معتادان متجاهر مواد مخدر مشهد معتادان متجاهر مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی مشروبات الکلی کشفیات اخبار کنکور طرح ضربتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان این شهرستان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه، یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرارگرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد