Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از شرایط ویروس کرونا در حوزه های فرهنگ، هنر و رسانه در شعب موسسه اعتباری ملل انجام می گردد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  به منظور حمایت از کسب و کارهای غیر دولتی به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا در حوزه های فرهنگ هنر و رسانه مصوب جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا تسهیلات در قالب عقد قرارداد مرابحه با سود 12 درصد و طی اقساط 24 ماهه پرداخت می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان محترم می توانند جهت اخذ تسهیلات با مراجعه به سامانه کارا ضمن ثبت نام، اطلاعات لازم را بر اساس فرم های مربوطه تکمیل نمایند.پس از تائید اطلاعات تخصصی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل جهت دریافت تسهیلات معرفی می شوند.


مشاغلی همانند افراد اهل قلم(مشاهیر، مفلاخر، برندگان جوایز معتبر و برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنواره های کتاب) ناشران، کتاب فروشان، چاپخانه ها، آژانس های ادبی، وارد کنندگان کتاب استارتاپ ها، شتاب دهنده های حوزه کتاب، موسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت، مدرسان و فعالان قرآنی، دفاتر خدمات زیارتی با مقاصد زیارتی خارج از کشور و مدیران کاروان ها کارگزاران خدمات زیارتی، تماشاخانه های تئاتر، گروه های تئاتر ثبت شده، آموزشگاه های آزاد هنری استدیوهای صدا برداری شرکت ها و موسسات تهیه، تولید و تکثیر آثار صوتی، گروه های موسیقی، گالری های تجسمی، خانه مد، موسسه های هنری تک منظوره، اساتید، هنرمندان و مربیان هنری، کانون های سرگرمی نمایشی، موسسه های هنری شاخص و برتر، سالن سینما، مراکز پشتیبان سینمایی، موسسات سینمایی آموزشگاه های آزاد سینمایی، تهیه کنندگان فیلم موسسات، تولید ابزار و تجهیزات سینمایی، کسب و کارهای سینمایی، روزنامه ها، هفته نامه ها، دوهفته نامه ها، ماهنامه و دو ماهنامه ها، فصل نامه و سالنامه ها، کانون های آگهی و تبلیغاتی چاپخانه های مطبوعاتی، شرکت های توزیع، خبرگزاری های رتبه 1 و 2، پایگاه های خبری با ضریب کیفی 60 به بالا مشمول دریافت تسهیلات کرونا می باشند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: موسسه اعتباری ملل موسسه ملل پول نیوز کرونا پرداخت تسهیلات رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی بازیگران و کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینمایی اکومال کرج و در جمع مردم مهمان‌نواز این شهر برگزار شد. در ایم میان ژست جالب جواد عزتی مقابل بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر