Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاــ مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه فردا نماز جمعه در ۲۵ شهر استان برگزار می‌شود گفت: نماز جمعه مرکز استان بوشهر پس از ۱۱ ماه تعطیلی به سبب شیوع کرونا، فردا به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به بهبود وضعیت شرایط کرونایی در کشور و استان بوشهر اظهار داشت: با رعایت همه جانبه دستورالعمل بهداشتی در مقابله با کرونا  از سوی مردم و تلاش کادر درمانی، وضعیت و شرایط کشور روز به‌روز بهتر می‌شود که استان بوشهر اکنون در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با قدردانی از تلاش و خدمات ارزنده جهادگران در عرصه سلامت به ویژه کادر درمانی گفت: در راستای مقابله با کرونا تلاش‌ها و خدمات‌ ارزنده‌ای در سطوح مختلف جامعه ارائه شد که در این راستا تلاش مدافعان سلامت، کادر پزشکی، پرستاری، گروه‌های جهادی و قشرهای مختلف ستودنی است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزاری نماز جمعه در 25 شهر استان  خبر داد و افزود: نماز جمعه فردا در همه شهرهای 25 گانه استان بوشهر که دارای امام جمعه هستند برگزار می‌شود.

نماز جمعه در تمام شهرستان‌های استان ایلام برگزار می‌شود نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته در سراسر استان همدان اقامه می‌شود نماز جمعه فردا تنها در مرکز استان بوشهر اقامه نمی‌شود

بهمیاری از برگزاری نماز جمعه در مرکز استان بوشهر پس از 11 ماه تعطیلی خبر داد و بیان کرد:  نماز جمعه  فردا در مرکز استان بوشهر پس از 11 ماه تعطیلی به سبب شیوع کرونا، به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

وی، استفاده از ماسک در ورود به جایگاه نماز جمعه در همه شهرهای استان بوشهر را ضروری دانست و تاکید کرد: استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای مقابله با کرونا ویژه نمازگزاران جمعه مورد تاکید است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز استان بوشهر برگزار می شود نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا تا روز جمعه با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود، ضمن اینکه در ساعاتی از وقت امروز و فردا با رشد ابر در برخی نقاط بویژه ارتفاعات شرقی استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط بخصوص ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال رخداد ناپایداری موقت جوی، از فردا افزایش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی گفت: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعات و از فردا به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و در سواحل ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعات پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل تا ۲۱۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 6099340

دیگر خبرها

  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا ۲ برابر است
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط