Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@10:46:48 GMT

جشنواره فیلم هنگ کنگ ترکیبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۳۷۷۰

جشنواره فیلم هنگ کنگ ترکیبی برگزار می شود

مسئولان جشنواره فیلم هنگ کنگ پس از لغو دوره قبلی، از برگزاری دوره جدید این جشنواره به صورت ترکیبی از رویدادهای حضوری و آنلاین خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ در سال جاری بار دیگر به تاریخ اصلی خود در بهار بازمی گردد اما به دلیل ادامه روند شیوع ویروس کرونا در این کشور، شامل ترکیبی از نمایش های حضوری و آنلاین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«آلبرت لی» مدیر جشنواره فیلم هنگ کنگ اعلام کرد؛ چهل و پنجمین دوره این رویداد سینمایی به مخاطبان اجازه خواهد داد از طریق یک سامانه آنلاین و بدون از دست دادن تجربه بی جایگزین تماشای فیلم روی پرده بزرگ با ما در ارتباط باشند. این جشنواره طی ۱۲ روز از تاریخ اول تا ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۲ تا ۲۳ فروردین) برگزار خواهد شد و فهرست کامل آثار نیز تا انتهای ماه فوریه اعلام خواهد شد. 

 جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ سال گذشته قرار بود از تاریخ ۲۴ مارس تا ۶ آوریل (۵ تا ۱۸ فروردین) برگزار شود که بنا بر اعلام مسئولان، این رویداد سینمایی به سبب شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و بنا بر این بود که در ماه اوت برگزار شود اما موج جدید شیوع ویروس کرونا در نهایت مسئولان جشنواره را ناگزیر به لغو دوره چهل و چهارم این رویداد سینمایی کرد اما در جهت حمایت از آثار سینمایی اقدام به معرفی فیلم های انتخاب شده و اعلام برندگان خود کرد. 

فیلم «بیگانه» به کارگردانی نادر ساعیور به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی اصلی (رقابتی سینمای جوان) جشنواره فیلم هنگ کنگ حضور داشت و در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این دوره از جشنواره برای بختیار پنجه ای شد. 

همچنین قرار بود  نسخه ترمیم شده از سه فیلم از ساخته عباس کیارستمی شامل «بزرگداشت معلم»، «قضیه شکل اول، قضیه شکل دوم» و «دو راه حل برای یک مساله» نیز در بخش کلاسیک جشنواره هنگ کنگ به نمایش گذاشته شود. 

لینک کوتاه: asriran.com/003D6h

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره فیلم هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سرا‌های دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سرا‌های دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می‌کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه