Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح ۳ پروژه صنعتی و خدماتی در عسلویه به دستور رئیس جمهور گفت: در افتتاح این پروژه‌ها ۵ میلیون یورو و ۱۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه عبدالکریم گراوند ظهر امروز در حاشیه افتتاح  طرح‌های صنعتی و خدماتی به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس جمهور در جمع خبرنگاران به پروژه‌های افتتاح شده پرداخت و اظهار داشت: در افتتاح این پروژه‌ها در مجموع 5 میلیون یورو و 100 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه در این مجموعه 133  فرصت اشتغال‌زایی با افتتاح این طرح‌ها فراهم شده است گفت: شرکت پترودوار کیش  به عنوان تامین کننده نیاز صنایع وابسته به نفت با روش‌های دانش‌بنیان است مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر، بی‌اثر کردن تحریم‌ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری را از اهداف مهم اجرای این طرح‌ها دانست و بیان کرد: با شکل‌گیری و افتتاح این گونه پروژه‌ها زمینه بی‌اثر شدن تحریم‌ها فراهم می‌شود چراکه نیاز تجهیزات و قطعات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با افتتاح شرکت پترودوار کیش تامین شده است.

گراوند از اجرای طرح‌های مهم دیگر در منطقه پارس جنوبی خبر داد و افزود: امید می‌رود این طرح‌ها در هفته‌های آینده با دستور رئیس جمهور در برنامه‌های پنجشنبه‌های افتتاح وارد مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.

شرکت پترو دوارکیش با دستور رئیس جمهور در عسلویه به بهره‌برداری رسید بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه 7 هزار تن متانول با گرید AA در ایران فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه 4.2میلیون تن محصول

در افتتاح طرح‌های صنعتی و خدماتی در منطقه پارس جنوبی و عسلویه استان بوشهر امروز به دستور رئیس جمهور شرکت پترودوار کیش برای ساخت تجهیزات مربوط به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، پترو گاز خلیج فارس تولید کننده سازه‌های فلزی و انواع مخازن پالایشگاهی و پتروشیمیایی و طرح پتروبهار کنگان که برای انجام خدمات سوخت رسانی اجرا شده  وارد مدار فعالیت شد.

انتهای پیام/190/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستور رئیس جمهور پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند