Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم علی حسنی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش دیر افزود: آموزش و پرورش به همه مردم مربوط است و باید همگان در برنامه‌های آموزش و پرورش شریک شوند و با آن همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: اساس کار آموزش و پرورش آموزش حضوری است اما در شرایط همه گیری کرونا، بازگشایی مدارس با اولویت سلامت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حسنی یادآور شد: با کمک خیرین، فرهنگیان و شرکت‌ها ۴۵۱ دستگاه تبلت در اختیار دانش‌آموزان بی بضاعت این شهرستان برای فراهم شدن امکان آموزش مجازی آنها، قرار گرفته است که امیدواریم این تعداد افزایش یابد.
فرماندار شهرستان دیر خواستار همکاری شرکت متانول کاوه همچون سالیان قبل در بحث ایاب و ذهاب دانش‌آموزان شد و بیان کرد: برای تهیه تجهیزات و مواد لازم هنرستان ها از ظرفیت شرکت های پیرامونی استفاده می کنیم.
وی با تأکید بر اینکه مشکل قطعی آب مدارس را حل می‌کنیم، ادامه داد: وسایل بهداشتی مورد نیاز مدارس نیز با همکاری شهرداری‌ها و شرکت‌ها تأمین می‌شود.
علی حسنی، آسیب‌های اجتماعی را یکی از دغدغه‌های مهم دانست و گفت: این مشکلات در کشور ما و دیگر کشورها وجود دارد و در انعکاس این آسیب‌ها باید با نسبت صحبت کنیم که بدانیم کجا قرار داریم.
فرماندار دیر با اشاره به اینکه جلسات مختلفی در خصوص کودکان کار برگزار شده‌است، بیان کرد: در این زمینه باید مباحث فرهنگی و تربیتی در نظر گرفته و کار با ظرافت انجام شود که آسیب جدیدی ایجاد نشود و برای تغییره چهره شهر به کمک رسانه‌ها نیاز داریم.
امام جمعه بندر دیر با گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، اظهار داشت: شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تصمیم گیری در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها در زمینه تعلیم و تربیت هستند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان در دوران کرونا، افزود: کرونا در بعد معنوی و آموزشی و تربیتی بیشترین خسارت را به جامعه وارد کرده‌است.

وی ادامه داد: در شرایط کرونایی دانش‌آموزان به علت حضور نیافتن در کلاس به هیچ وجه فضای مدرسه را نمی‌بیند و از دیگر سو بی تحرکی و در خانه ماندن بیماری‌ هایی بدنبال دارد و موجب افسردگی و مسائل روحی و روانی می‌شود.

حسینی عنوان کرد: شورای آموزش و پرورش باید در این زمینه آسیب شناسی و کار پژوهش انجام دهد و آسیب زدایی شود.

امام جمعه بندر دیر اضافه کرد: همه دستگاه‌ها در بازگشایی مدارس که بصورت محدود و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی است، همکاری کنند.

رئیس آموزش و پرورش دیر گفت: در بحث وسایل مصرفی و تجهیزات هنرستان ها شاهد سه برابر شدن برخی هزینه‌ها هستیم که یک چالش جدی برای مدیران این مدارس است.

احمد عبدالله زاده عنوان کرد: با وجود پیگیری هایی که شده همچنان انشعاب آب برخی از مدارس که تعدادی از آنها در برنامه بازگشایی قرار دارند، به دلیل بدهی و ناتوانایی در پرداخت آن قطع است.

وییادآور شد: در کل ۱۲ درصد دانش آموزان شهرستان دیر با جمعیت یکهزار و ۱۰۰ نفر به فضای مجازی و اینترنت دسترسی نداشتند که با اقدامات صورت گرفته این آمار به ۸ درصد رسیده‌است و از این حیث در استان بوشهر وضعیت خوبی داریم.

برچسب‌ها مدارس آب و فاضلاب بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آب و فاضلاب بندردیر مدارس آب و فاضلاب بندردیر اخبار کنکور آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آموزش و پرورش انسان‌ساز است، مهارت‌آموزی در کنار تحصیل را ضروری دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) در اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره قرآن، عترت و نماز نخبگان دانش‌آموزی خوزستان که در اهواز برگزار شد، گفت: قرآن کریم در جایی می‌فرماید، هُدی‌ً لِلنّاس‌ِ و در جای دیگر می‌فرماید، هُدًی لِلْمُتَّقِینَ. انسان‌ها وقتی حق را می‌شنوند آن‌ را می‌پذیرند که این هُدی‌ً لِلنّاس‌ِ است، اما یک دسته اهل ایمان حق‌پذیرند یعنی وقتی کلام حق را بشنوند اطاعت می‌کنند و این هُدًی لِلْمُتَّقِینَ است.

او در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی در غزه جنایت می‌کند و نیمی از شهدا در غزه کودک هستند. این رژیم در عرصه نظامی به هیچ‌یک از اهدافش نرسیده است. اکنون هم فطرت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی به آنها نهیب زد و دست به اعتراض زدند.

وی با اشاره به اینکه چهره تمدن غربی را در اسرائیل ببینید، افزود: می‌گفتند هر آنچه را که به سمت ما شلیک شود، در هوا می‌زنیم، اما وقتی بزدلانه به سفارتخانه ما در سوریه حمله کردند در یکی دو هفته تا عملیات «وعده صادق» آماده بودند و موشک‌های بالستیک و پهپادهای ایران به هدف اصابت کرد. 

وی در پایان، مهارت‌آموزی در کنار تحصیل را ضروری دانست.

عبدالله حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آیین گفت: ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز در منطقه انتخاب شدند که از این تعداد ۴۵۰۰ نفر به رقابت پرداختند و در نهایت ۵۵۰ نفر برتر استان شدند و ۷۰ نفر برای مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان قرآنی باعث مباهات آموزش و پرورش استان خوزستان هستند، افزود: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم قرآنی است. مکتب شیعه با وجود این کتاب‌های با ارزش، با بشریت اتمام حجت کرده است و باید قدر این دین و شریعت الهی و کامل را دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند