Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کشور عملا به خاطر شیوع ویروس کرونا وضعیت نیمه‌تعطیل را تجربه می‌کند اما قطعی برق نیز یکی از معضلات پیش روی مناطق سردسیر کشور همچون اردبیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، طی روزهای اخیر قطعی های مکرر برق در کشور و بخصوص استان اردبیل باعث مشکلات زیادی در بین مردمی که روزهای زمستان و سرما را تجربه می کنند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعی های برق برای کسانی که از وسایل گرمایشی برقی استفاده می کنند بسیار دشوار شده است و طبق گزارش های که از مردم به ما رسیده خاموشی در نیمه های از شب و یا روز باعث آسیب رسیدن به تاسیسات گرمایشی نیز شده است.

با شیوع ویروس کرونا و تحصیلات مجازی قطعی های برق دانش آموزان و دانشجویان را نیز با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است که باید مسئولان با نزدیک شدن به ایام انتخابات تدابیری لازم را انجام دهند.

افزایش 30 درصدی مصرف گاز در اردبیل/ سعی می کنیم قطعی های برق خانگی کمتر شود

حسین قدیمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در پاسخ به این سوال که در حالی باتوجه به شیوع کرونا مدارس،دانشگاه ها و برخی اماکن تعطیل است چرا قطعی داریم؟ افزود: براساس گفته کارشناسان گاز مصرف انرژی خانگی و تجاری حدود   30 درصد افزایش یافته است و این باعث شده در تامین سوخت نیروگاه ها با مشکل مواجه شویم.

وی تصریح کرد: نیروگاه های اردبیل  یک سوم مصارف استان در بردارد و نیروگاه سبلان که  800 مگاوات برق تولید می کند را در بحث تامین سوخت با مشکل مواجه شده است.

 قدیمی در پاسخ به این سوال دانش اموزان و دانشجویان در جریان قطعی برق با مشکل مواجه می شوند و چاره کار نیست، تاکید کرد: باتوجه به اینکه با هماهنگی های انجام شده بین مسئولان کشوری در نظر داریم تامین برق مصارف خانگی را در اولویت قرار دهیم و سعی می شود قطعی برق مشترکین کمتر از گذشته شود.

 قطعی های برق زندگی مردم را مختل کرده است

 

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس در صفحه توئیتر خود نوشت: موضوع قطعی مکرر برق در شهرها بدون اطلاع قبلی ، زندگی مردم و تولیدکنندگان را مختل کرده است و وزارت نیرو حتما توضیحی مبرهن و آشکار به مردم بدهد و موضوع را رسیدگی کند.

مسئولین با مردم صادق باشند و اعتماد عمومی را خدشه‌دار نکنند

 

صدیف بدری در صفحه توئیتر خود نوشت: کرونا ماه هاست کشور را نیمه تعطیل کرده ؛ در میان تعطیلی مدارس، دانشگاه، شهربازی ها،رستوران ها، هتل ها و استخر ها سخن گفتن از کمبود گاز و برق منطقی به نظر نمی رسد.

دبیر کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: مسئولین با مردم صادق باشند و اعتماد عمومی را خدشه‌دار نکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قطعی های برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!

به گزارش ورزش سه همان قدر که شکست دوباره پرسپولیس در اراک به دست گربه سیاهش بعد از دو بار پیش افتادن با دو گل اختلاف عجیب و باو نکردنی است دریافت چهار گل برای تیمی که حالا صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است هم غیر قابل پذیرش به نظر می رسد.
پرسپولیس در حالی چهار گل از تیم مجتبی حسینی خورد که به نظر می رسید پیروزی را در مشت‌هایش دارد و صعودش حتمی است اما انگار اوسمار و تیمش زودباور بودند چرا که حریف قصد وا دادن نداشت.
پرسپولیس و اوسمار مثل  بازی های قبل خیلی زود درصدد مدیریت مسابقه و پیروزی خود برآمدند.آنها در سیرجان و تهران در دیدار مقابل ملوان هم چنین راهی را رفته بودند که در بازی با ملوان با کمی خوش شانسی برد را نگه داشتند.

در آن مسابقه پرسپولیس طی سی دقیقه سوم بازی کاملا عقب نشسته و با بیرون رفتن نفراتی که قابلیت حفظ توپ دارند نبض بازی را در اختیار حریف قرار داده بود.با این وجود ایستادگی خط دفاع پرسپولیس و سازماندهی مناسب این تیم در فاز دفاع اجازه دریافت گل را نداد و در شرایطی که  توپ در اختیار ملوان بود غیر از یکی دو صحنه موقعیت خطرناکی روی دروازه این تیم به وجود نیامد.
اوسمار در بازی با صنعت نفت آبادان این اشتباه را تکرار نکرد و بازیکنان قابل و باکیفیت خود در فاز حمله را تا دقایق پایانی رد زمین نگه داشت و تیم او موفق شد توپ را در زمین حریف حفظ کند و غیر از دقایقی کوتاه اجازه پیشروی به حریف و ایجاد فشار روی دروازه اش را ندهد.
با این وجود اوسمار در نهایت خوش خیالی باز هم از همان روش مدیریت بازی را در اراک در پیش گرفت و با دو گل برتری خیلی زود بازیکنان مهم تیمش را از زمین بیرون کشید.سروش رفیعی در بین دو نیمه از زمین بیرون رفت  و در ادامه ترابی و اورونوف هم زمین مسابقه را ترک کردند تا تیم او در زمین حریف  بدون اسلحه قدرتمند با حریف مقابله کند.

روی گل های آلومینیوم ضعف مدافعان پرسپولیس مشهود بود

پرسپولیس در وقت های اضافه در شرایطی مقابل حریف باروحیه اش جنگید که در نیمه زمین حریف دانیال اسماعیلی فر که بعد از حضور فرجی تبدیل به وینگر راست شده بود در کنار سورگی، آل کثیر و امیری حمله وران این تیم بودند که غیر از امیری هیچ کدام در حفظ توپ موفق عمل نکردند و امیری هم آنقدر آماده نبود تا به تنهایی کار بزرگی برای تیمش انجام دهد.
در عین حال آنچه عجیب به نظر می رسید اینکه پرسپولیس با چهار مدافع میانی در خط دفاع و ایجاد یک سد بتنی مقابل دروازه‌اش چهار گل خورد که حداقل سه تا از آنها شباهت‌های زیادی به هم داشتند.اشتباه تک تک این مدافعان در دفع توپ های ارسالی و بازی مستقیم حریف تزلزل مقابل این توپ‌ها و باز گرداندن آنها به نقطه ای که حریف را صاحب شانس شوت زدن در ریباند می کرد ،غیر از این صحنه های گل در یکی نوبت دیگر هم تکرار شد تا مشخص شود خط دفاع متشکل از علی نعمتی، گولسیانی، کنعانی و فرجی  که همگی مدافعان محکم و سرزنی به حساب می‌آیند به شکل عجیبی با گاف های مشابه حریف را در موقعیت گلزنی و شوت از روی ریباند قرار دهند.

در واقع پرسپولیس که با وجود خالی شدن نیمه تهاجمی اش در وقت های اضافه دو گل زده  و دوباره پیش افتاده بود غیر از ماجرای زودباور بودن اوسمار و تیمش در نود دقیقه، از  ضعف خط دفاع و سازماندهی دفاعی اش هم لطمه خورد  کما اینکه در دو صحنه از گل های حریف مسعود ریگی نزدیکترین بازیکن به زننده گل بود و کاری از پیش نبرد.
این باخت که یک جام را از پرسپولیس گرفت درس بزرگی برای اوسمار داشت که این ماجرای مدیریت زودهنگام تعویض ستاره های تاثیرگذار تیم خود مثل رفیعی ، ترابی، عالیشاه و اورونوف که در بازی‌های اخیر بارها تکرار شده و مدتی است باب کرده  را تعطیل کند و دوم اینکه برای ساختار دفاعی‌اش دنبال تمرین‌هایی باشد که به ترمیم ساختار آن کمک  کند.

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!