Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالا به زودی شاهد پیوستن داوید آلابا به رئال مادرید خواهیم بود.

داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ که از تمدید قرار با این تیم سر باز زد، احتمالا به رئال مادرید خواهد پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایندپندنت، لیورپول از تلاش برای خرید داوید آلابا مدافع آچار فرانسه اتریشی عقب نشینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول چند ماه پیش شرایط آلابا را دنبال می کرد اما بعد از آن به این نتیجه رسیدند که از نظر بدنی و قامت، مناسب حضور در لیگ انگلیس نیست، نسبت به جذب او تجدید نظر کرده است. لیورپول معتقد است آلابا به عنوان یک مدافع چندان فیزیکی نیست و به خصوص در ضربات سر نمی تواند موثر باشد.

همچنین به گزارش بیلد، آلابا برای انتقال به رئال مادرید با دستمزد سالیانه 12 میلیون یورو به توافق رسیده است. حال باید دید که در نهایت شرایط انتقال آلابا چه خواهد شد و او در نهایت به رئال مادرید خواهد پیوست یا اتفاق دیگری خواهد افتاد!

اخبار داغ 

علی خسروی در طرفداری: اگر فرهاد مجیدی را اخراج کنم حواسم هست به وریا غفوری کارت قرمز ندهم! رحمان رضایی در گفتگو با طرفداری: آقای کربکندی کاش مرا اخراج می کردید! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل ناراحتی مانوئل نویر از شکست ناباورانه بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل / عکس کلاتنبرگ: فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده می شد، کلوپ گلایه‌ای از داوران نداشت!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم