Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@15:53:23 GMT

ترامپ جولیانی را تنبیه می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۵۳۶۲

منابع مطلع می‌گویند که رابطه‌ دونالد ترام با وکیل شخصی خودش رودی جولیانی هم تیره شده است و او به دستیارانش دستور داده تا دستمزد مشاوره حقوقی این وکیل را پرداخت نکنند. ناطقان: به گزارش پایگاه خبری اینکوئرر، دونالد ترامپ که چهارشنبه به اولین رئیس جمهوری در آمریکا تبدیل شد که دو بار استیضاح می‌شود، به شدت منزوی، کج خلق و کینه‌توز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اینکه کمتر از یک هفته از ریاست جمهوری او باقی مانده است، حلقه نزدیکان ترامپ به شدت در حال کوچک شدن است و دفاتر در کاخ سفید کم‌کم خالی می‌شوند و این رئیس جمهوری به برخی از افراد باقیمانده می‌تازد.

به گفته مشاوران و دستیاران کاخ سفید، ترامپ از دست متحدانش که بعد از حادثه ششم ژانویه و محکومیت همه‌ جانبه‌اش از او حمایت نکردند، خشمگین است.

در حالی که ترامپ به شدت از دست مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا عصبانی است، منابع مطلع می‌گویند که رابطه‌ او با وکیل شخصی خودش رودی جولیانی هم که از مدافعان سرسخت اوست، تیره شده است.

دو مقام آمریکایی مطلع گفتند، ترامپ به دستیارانش دستور داده تا دستمزد مشاوره حقوقی جولیانی را پرداخت نکنند. او همچنین خواستار آن شده است که شخصاً هرگونه بازپرداخت هزینه‌های جولیانی را که از طرف این رئیس جمهوری سفر می‌کرد تا نتایج انتخابات را در ایالات مهم به چالش بکشد، تایید کند.

آنها می‌گویند که ترامپ در محفل خصوصی بابت برخی از اقدامات رودی جولیانی ابراز نگرانی کرده و با دستمزد روزانه ۲۰ هزار دلاری که جولیانی بابت کار روی شکایت‌های انتخاباتی درخواست کرده، موافق نیست.

به گفته یک مقام ارشد آمریکایی، ترامپ که در بازه زمانی ۱۳ ماه دوباره با استیضاح مواجه شده، عملا هیچ‌کس را مدافع خود نمی‌داند، از جمله کایلی مک‌انانی سخنگوی کاخ سفید، جارد کوشنر مشاور ارشد و دامادش، لری کادلو مشاور اقتصادی کاخ سفید، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی و مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید را. منبع: خبر انلاین برچسب ها: ترامپ ، جولیانی ، تنبیه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ جولیانی تنبیه رئیس جمهوری کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان

رئیس پارلمان ارمنستان اعلام کرد: من به موضوع خرید گاز از جمهوری آذربایجان بسیار مثبت نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم. ایروان آماده است تا در مورد خرید و فروش گاز با باکو گفتگو کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های جمهوری آذربایجان، آلن سیمونیان، رئیس پارلمان ارمنستان گفت که ایروان آماده است تا در مورد خرید و فروش گاز با باکو گفتگو کنند.

سیمونیان تأکید کرد: من به موضوع خرید گاز از آذربایجان بسیار مثبت نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم ما باید در مورد این موضوع بحث کنیم.

رئیس پارلمان ارمنستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز بخشی از گازی که ارمنستان از روسیه خریداری می‌کند از طریق جمهوری آذربایجان می‌آید. من مطمئن هستم که طبق قرارداد اگر از روسیه به آن‌ها برسد و سپس به اروپا برود، همان گاز در کل به ما می‌رسد.

آلن سیمونیان خرید گاز از جمهوری آذربایجان و ایران از طریق این خط لوله را گزینه بسیار خوبی می‌داند.

الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان نیز احتمال خرید گاز آذربایجان توسط ارمنستان در آینده را رد نکرد.

رئیس‌جمهور آذربایجان در 23 آوریل در نشست بین‌المللی «COP29 و چشم‌انداز سبز برای آذربایجان» در دانشگاه ADA در این باره صحبت کرد.

علی‌اف تاکید کرد: امروزه ما تقریباً 100 درصد نیاز گاز گرجستان را پوشش می‌دهیم. حجم عرضه هر سال در حال افزایش است و فکر می‌کنم به 3 میلیارد مترمکعب رسیده است. با توجه به اینکه قیمت گاز برای گرجستان مطلوب است، به طور بالقوه ارمنستان قادر به خرید گاز آذربایجان خواهد بود. البته با توجه به نزدیکی و زیرساخت‌ها، چنین همکاری طبیعی خواهد بود.

به گفته علی‌اف، چنین همکاری‌هایی پس از عادی‌سازی روابط جمهوری آذربایجان و ارمنستان و امضای معاهده صلح امکان‌پذیر است.

آکوپ واردانیان، معاون وزیر اداره ارضی و زیرساخت ارمنستان، که در مجمع بین‌المللی «جاده ابریشم» تفلیس در اکتبر 2023 شرکت کرد، خرید گاز ارمنستان از جمهوری آذربایجان را در آینده رد نکرد و گفت: ارمنستان پس از حل اختلافات سیاسی بین دو کشور آماده خرید گاز از آذربایجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد