Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت مدیره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور گفت: خدمات جاودانه، یادگار ائمه معصومین(ع)سنت حسنه اقدامات عام المنفعه در دین مبین اسلام به ویژه مذهب تشیع که ائمه معصومین علیهم اسلام در آن پیشگام و پیشتاز بوده اند و به تأسی از ایشان مراجع عظام تقلید بانی و آمر آثار خیر و ماندگاری بوده و هستند، اینک با ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور، سلسله ای پی در پی و بی پایان دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علاالدین نجف در بازدید استاندار و مدیران محترم استان قم، با بیان اینکه پس از ائمه هدی (ع)، نقش مرجعیت در تحوالت جامعه به ویژه در رشد و توسعه آبادانی جوامع و کمک به عموم مردم و نیازمندان فارغ از هر رنگ و جنس و نژاد و آیین، سابقه ای دیرین و بی بدیل دارد و مربوط به امروز و دیروز نیست، گفت: گستردگی و تنوع اقدامات و فعالیت های علمی و فرهنگی، خدماتی و درمانی، عمرانی و ساختمانی دفتر زعیم عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سیستانی (مدّظله)، چه در داخل کشور، و چه در کشورهای دیگر، مشخص و مبرهن است و حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید جواد شهرستانی (دامت برکاته) به عنوان نماینده تام الاختیار این مرجع عالیقدر با همّت بلند و عنایت ویژه انجام این امور را برنامه ریزی، مدیریت، اجرا و اداره میکنند و در این سیر و مسیر، خدمات ارزنده و شایسته ای از خود به یادگار گذاشته اند.

وی تأکید کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور، مانند بسیاری دیگر از امور خدمت رسانی به جامعه و مردم، چون مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی جوادالائمه (ع) و درمانگاه خیریه حضرت امام صادق(ع) در قم، درمانگاه امام حسن مجتبی(ع) در ایلام، بیمارستان تخصصی حضرت امام علی(ع) در نجف اشرف، بیمارستان تخصصی حضرت امیرالمؤمنین(ع) در افغانستان و ... در بالاترین سطح به لحاظ کیفیت ساختمان و تجهیزات قرار دارد و امیدواریم این پروژه بزرگ که در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در حال ساخت است، مرضی درگاه حضرت حق تعالی و ولی عصر(عج) ارواحنا فداک و عموم مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به ضعف ها و کاستی هایی که در بخش زیرساخت های تخصصی پزشکی استان قم شاهد آن هستیم افزود: این بیمارستان با ظرفیت 506 تخت در 12 طبقه و زمینی به مساحت 80 هزار متر مربع و با زیربنای حدود 000 /65 مترمربع در بلوار آیت الله العظمی بروجردی(ره) با مدرنترین و مجهزترین تجهیزات پزشکی مراحل ساخت را میگذراند.

رئیس هیأت مدیره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور تصریح کرد: این بیمارستان شامل بخشهای تخصصی و فوق تخصصی مانند قلب و عروق، مرکز جامع سرطان با بخشهایی شامل پزشکی هسته ای، اعصاب و روان، بستری مردان و زنان، آزمایشگاه بالینی و پاتولوژی و آزمایشگاه اورژانس، تصویربرداری، زایمان و سزارین، جراحی سرپایی، بخش های تشخیصی- درمانی، آزمایشات فیزیولوژیک، تست های ریوی، بخش ناباروری، مراقبتهای ویژه، گوارش و کبد، دیالیز، سنگ شکن، رادیوتراپی، بخش نوزادان و کودکان، فیزیوتراپی و بازتوانی است.

نجف با اشاره به اینکه عملیات احداث سازه ساختمان، اردیبهشت سال 1397 در دستور کار قرار گرفت و با حضور رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسالمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، استاندار قم و بسیاری دیگر از مقامات کشوری و استانی آغاز شد، گفت: فاز نخست این پروژه دست کم تا یکسال و نیم دیگر به بهره برداری می رسد که شامل بخش پاراکلینیک، اورژانس و بخش های تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق و چند بخش دیگر خواهد بود.

وی در پایان افزود: توجه به نیازمندان و اقشار کم درآمد، سنت حسنه و باقیات الصالحاتی است که ریشه در سیره و روش پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) دارد که فرهنگ سازی و نهادینه کردن این مهم، یکی از موثرترین راه ها برای ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه و مردم و نیز گسترش فرهنگ دینی خواهد بود .

در پایان ایشان از تمامی دست اندرکاران و تلاشگرانی که در این خدمت ماندگار، نقش داشته و مجموعه را یاری نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت