Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با حضور استاندار کرمان سه پروژه بهداشتی و درمانی و بزرگترین واحد تولید ماسک پزشکی در جیرفت به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، عصر امروز و با حضور علی ‌زینی‌وند استاندار کرمان سه پروژه طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره)، ساختمان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و بزرگترین واحد تولید ماسک پزشکی در جیرفت به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت با زیربنای 6 هزار مترمربع و اعتبار 311 میلیارد ریال شامل 8 اتاق عمل،13 اتاق زایمان (ال دی آر) در مجموع با80 تخت افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ساختمان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با زیربنای یک هزار و 100 متر مربع و اعتبار 17.5 میلیارد ریال احداث شده افزود: با نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی این پروژه به 20میلیارد ریال رسیده است به صورت رسمی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با زیر بنای 4 هزار  مترمربع  و با اعتبار 171 میلیارد ریال نیز از جمله پروژه‌های بهداشتی و درمانی است که امروز به بهره برداری رسیده است.

استاندار کرمان: خسارت وارده به مزارع کشاورزی جنوب استان کرمان غیرقابل تصور است‌استاندار کرمان: مشوق‌های ویژه سرمایه‌گذاری به جنوب استان کرمان اختصاص داده می‌شود‌استاندار کرمان به شایعات پایان داد / فعالیت کارخانه ارز دیجیتال رفسنجان‌ غیرقانونی نیست

مسلم مروجی‌فر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان نیز در حاشیه افتتاح بزرگترین واحد تولید ماسک پزشکی در جیرفت اظهار داشت: این واحد با ظرفیت تولید سالانه 30 میلیون عدد ماسک و با سرمایه گذاری بیش از 2 میلیارد تومان و اشتغال 63 نفر به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: واحد تولید انواع لوله پلی اتیلن با ظرفیت تولید سالانه 3 هزار تن و با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان و با اشتغال 20 نفر نیز با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان استان کرمان بهداشت و درمان استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بهره برداری رسید استاندار کرمان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام‌ کرد: یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اسپری شیمیایی و بهداشتی در شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی و افتتاح است.

احمد شانیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو، با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت اظهار کرد: با افتتاح فاز اول این طرح، همزمان فاز دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی‌ از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان افزود: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صمت استان، مجموعه اصلی این واحد تولیدی در استان البرز فعال است و طرح توسعه این کارخانه در استان همدان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم