Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دور اول اسب‌های بیش از چهار سال نژاد ترکمن maiden با هم به رقابت پرداختند که اسب تورقوش با پشت سر گذاشتن دیگر رقبا اول شد و پس از او اسب‌های آرشام‌یوسف و سزار مهر به‌ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم این رقابت‌ها، اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون maiden وارد میدان شدند که اسب "یلداناز" با پیشی گرفتن از دیگر اسب‌های شرکت کننده در این دور، مقام نخست را کسب کرد و اسب‌های "دابای بوی" و "شاهان بندر" نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد کلاس ۲ در دور سوم روز نخست هفته هشتم مسابقات سوارکاری کورس زمستانه گنبدکاووس در میدان تاختند که در این دور اسب "ریگان" در جایگاه نخست ایستاد و اسب‌های "هج تایم" و "مستردن" نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

در دور چهارم این رقابت‌ها، اسب "ارورا " توانست در میان اسب‌های سه ساله نژاد دوخون maiden زودتر از بقیه مقام اول را از آن خود کند و اسب‌های "ولن هج" و "بریتانیا ۲" پس از او به مقام دوم و سوم رسیدند.

اسب‌های سه ساله نژاد دوخون maiden در پنجمین دور از این مسابقات فرصت رقابت پیدا کردند که اسب "هلدی گزل" توانست با پیشی گرفتن از دیگر رقبا فاتح این دور شود و اسب‌های "سانا" و "سیمبا" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور پایانی نیز اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون کلاس چهار با هم به رقابت پرداختند که اسب "جان دی وان" مقام اول را به‌دست آورد و اسب‌های "بن باراد" و "تکنو" نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته هشتم مسابقات اسب‌دوانی کورس زمستانه گنبدکاووس یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان اسب‌های برتر اهدا کردند.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گنبدکاووس سوارکاری اخبار کنکور مقام دوم و سوم دوم و سوم نژاد دوخون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان ، تیم پاریزه ر کردستان تنها نماینده استان امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم یادآوران شاهدیه یزد می‌رود.

دیدار این دو تیم ساعت ۱۶ امروز در سالن خانه هندبال سنندج برگزار می‌شود.

مرحله دوم لیگ دسته دو فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

دیگر خبرها

  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد