Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یحیی حیدری عصر امروز در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان بناب که با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و بسیجیان شهرستان بناب ترتیب یافت، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی، اصناف و خیران بخاطر نقش فعال و مؤثر در امر کمک‌های مردمی، از تلاش‌های شبانه روزی عوامل درمانی شهرستان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس از تشکیل صندوق ذخیره بسیجیان در شهرستان بناب خبرداد و گفت: این صندوق فعلاً ۳۰۰ عضو دارد و تاکنون توانسته بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی این صندوق برای اجرای طرح‌های زودبازده و کوچک کمک کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب همچنین از آغاز صدور کارت ایثارگری در سطح شهرستان خبرداد و افزود: متأسفانه جمعی از ایثارگران ما شرایط مناسبی ندارند و نبایستی رزمنده ای که ۵۰ ماه حضور مستمر در جبهه‌های جنگ داشته فرزند وی بیکار بوده و یا دستفروشی کند.

حیدری گفت: از این رو از مجلس و دولت انتظار داریم در راستای اجرایی شدن کارت ایثارگری نیز قدم‌های اساسی را بردارند.

وی با بیان اینکه اصلی ترین راه مبارزه با آمریکای جنایتکار خدمت صادقانه به مردم است اظهارکرد: باید با ارائه خدمت صادقانه در ادارات به مردم جلوی نارضایتی‌ها را بگیریم و مانع سوءاستفاده مخالفان نظام شویم.

بر پایه این گزارش، در این نشست نامه بزازبنابی رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بناب با قرائت بیانیه مجمع بسیج شهرستان از مسئولان خواستار عملیاتی شدن این مطالب شدند.

در این بیانیه آمده است: مسئولین در گفتار، رفتار و عمل از اشرافی گری و چشم و هم چشمی در مال اندوزی که اهداف انقلاب منافات دارد و در تناقض است، برائت جسته و توجه ویژه ای به محرومان که ولی نعمتان انقلاب و نظام هستند، داشته باشند و از بیان سخنانی که با عمل شأن در تناقض است و باعث دلزدگی و تغییر نگرش مردم به نظام و انقلاب است، بپرهیزند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به برخی مسائل و مشکلات فضای مجازی در شهرستان آمده است: ستاد ویژه ای با نام «ستاد فضای مجازی شهرستانی» تشکیل و نسبت به رصد آن و پاسخ به شبهات که اکثراً با تغذیه غلط جامعه و مردم و خصوصاً جوانان را به بیراهه کشیده و باعث یأس و ناامیدی و بی اعتمادی و افزایش بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله طلاق شده و حیثیت و آبروی اشخاص و آحاد مردم و مسئولین را خدشه دار نموده و بعضاً جبران ناپذیر است، اقدام اساسی صورت گیرد.

توجه ویژه در انتصاب مدیران جوان در عرصه‌های مختلف و بهره گیری از شور و نشاط جوانان انقلابی و قدرت و خلاقیت علمی و معنوی و انگیزه آنها برای تغییر و اصلاح و بکارگیری جوانان عزیز در تمام عرصه‌ها خواست قلبی مجمع در این بیانیه است.

کد خبر 5122389

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک مومنانه بناب ویروس کرونا شیراز آمار کرونا گرگان کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا دهه فجر لیگ برتر فوتبال ایران قزوین اراک شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی کشاورزی افزود: تلاش داریم در طرح حفاظت از اراضی کشاورزی مردم و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌ها با سازمان امور اراضی کشور همکاری و برای انجام این کار مردم باید اعتماد کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: همچنین باید به نیاز‌های مردم در حوزه گردشگری توجه و مناطقی تحت عنوان شهرک‌های گردشگری در خارج از اراضی کشاورزی فراهم شود تا خسارتی به اراضی کشاورزی وارد نشود.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها در حوزه اجرای احکام تبصره دو، نظارت دقیق بر فعالیت یگان حفاظت استان‌ها، اجرای گشت مشترک یگان حفاظت با سایر دستگاه‌های متولی زمین، هوشمندسازی نظارت و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه‌های یگان حفاظت برای سال جدید است.

فرمانده یگان حفاظت در ۳۴ شهرستان جدید استقرار می‌یابد

سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: در سال جدید در ۳۴ شهرستان بحرانی کشور از بابت ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت اراضی منصوب خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سامانه رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در ۳۱ استان راه‌اندازی شده و در سال جاری در استان سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها