Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بین الملل باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه در تلاش است تا میلیچ را به ایران بازگرداند.

کاظم قیم معاون بین الملل باشگاه استقلال که در قضیه رفتن هروویه میلیچ از ایران متهم به کم کاری در دادن پاسپورت به این بازیکن شده بود، در صحبت هایی اعلام کرد که پاسپورت این مدافع کروات در اختیار او نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیم گفت:

بحث گرفتن پاسپورت میلیچ به 3 هفته پیش بازمیگردد. این بازیکن در آن زمان هیچ نوتیسی به باشگاه ارسال نکرده و اعلام کرده بود برای انجام یک کار اداری، باید قبل از سال نوی میلادی به سفارت کرواسی مراجعه کند و یک وکالتی را به پدر و مادرش در کرواسی بدهد. چرا که همسر او در ایران است و کسی در کشور کرواسی نیست که کارهای او را انجام دهد.

وی ادامه داد:

حتی اگر بنا را بر این بگذاریم که میلیچ به باشگاه نوتیس داده باشد، او قبلا چندین بار سابقه ارسال نوتیس را داشته و میلیچ روی این نوتیس های ارسالی پافشاری نمی کرد. چرا که با باشگاه به توافق می رسید که به صورت اقساطی طلبش را از باشگاه دریافت کند.

قیم گفت:

میلیچ پس از ارسال نوتیس آخر، به باشگاه مراجعه کرد و خبر از اعلام عدم دریافت حقوقش داد و حتی خودش گفت که این نوتیس ها را جدی نگیرید. من برای محکم کاری و گرفتن مطالباتم این کار را کرده ام.

معاون بین الملل استقلال گفت:

پاسپورت میلیچ دست من نبوده است. من گاوصندوق دار باشگاه نیستم که دوستی مغرضانه گفته است که پاسپورت بازیکنان باید دست من باشد. بعضی ها تیتر زده اند بی تجربگی مسئول بین الملل باشگاه استقلال باعث رفتن میلیچ شده است. حتی در قضیه استراماچونی نیز من را مقصر کردند.

وی گفت:

پاسپورت بازیکنان دست دبیرخانه باشگاه است و میلیچ پاسپورتش را از آنجا گرفته است. چون برای انجام کارهای تمدید پروانه اقامت به پاسپورت بازیکنان خارجی نیاز دارد. من کارهای مهمتری دارم که دنبال پاسپورت نمی روم. اصلا کسی پاسپورتی به من نداده است که بخواهند از من تحویل بگیرند.

او گفت:

میلیچ برای دریافت پاسپورتش مراجعه کرد و ما به آقای مددی گفتیم این بازیکن همچین درخواست دارد. ایشان نیز گفتند به میلیچ بگویید ما دنبال کارهای تمدید پروانه اقامت او هستیم و نمی توانیم فعلا پاسپورتش را به او بدهیم. بعد از 10 روز این بازیکن دوباره مراجعه کرد و گفت چند روز دیگر سال نوی میلادی است و همه جا تعطیل است و من باید این کارهایم را انجام دهم. حتی میلیچ به خود من گفت اگر پاسپورتم را ندهید، با سفارت کرواسی مراجعه و اعلام می کنم پاسپورت من را گرفته اید. نگه داشتن بدون دلیل پاسپورت اتباع بیگانه جرم محسوب می شود.

اخبار داغ 

علی خسروی در طرفداری: اگر فرهاد مجیدی را اخراج کنم حواسم هست به وریا غفوری کارت قرمز ندهم! رحمان رضایی در گفتگو با طرفداری: آقای کربکندی کاش مرا اخراج می کردید! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل ناراحتی مانوئل نویر از شکست ناباورانه بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل / عکس کلاتنبرگ: فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده می شد، کلوپ گلایه‌ای از داوران نداشت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: معاون بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟

همه ما به دنبال داشتن یک زندگی بهتر با ایده آل های خود هستیم. عواملی مانند شادی، خوشبختی و رضایت از زندگی، موفقیت ، سلامت روحی و روانی، ثروت مالی، جایگاه اجتماعی مناسب و مانند اینها از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. روانشناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

کد خبر 748409

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!