Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:47:32 GMT

اهتمام بر اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۶۱۴۲

اهتمام بر اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز

هادی نژاد به اهتمام بر اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و گفت: دستگاه های خدمات رسان باید انشعابات موقت ساخت و سازهای غیرمجاز را تعیین و تکلیف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «اسداله هادی نژاد» عصر امروز (پنجشنبه 25 دی) در گفتگو با خبرنگاران در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: برای بخشی از این احکام تخریب صادر شده ولی به هر دلیلی تاکنون اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازرس ویژه وزارت کشور ادامه داد: در هر استانی  از 10 تا 40 هزار  حکم تخریب دادگاهها و یا کمیسیون ماده 100 و 99  صادر شده است  که به هر دلیلی تاکنون عملی نشده است.

 

هادی نژاد بیان کرد: به ساخت و سازهایی که به آنها انشعاب موقت واگذار شده و بر اساس قانون پس از سه سال نتوانستند احکام لازمه را دریافت کنند دستگاه خدمات رسان باید نسبت به قطع این انشعابات اقدام کنند.

 

وی افزود: برخی از احکام  تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز نیاز به حکم ندارد برای مثال  تبصره دو ماده 10 به وزارت جهاد کشاورزی و امور اراضی اجازه می دهد تا در صورت مشاهده تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی از همان ابتدا اقدام کند.

 

بازرس ویژه وزارت کشور متذکر شد: منابع طبیعی و سازمان آب نیز از دیگر دستگاه های اجرایی هستند که براساس قانون می توانند نسبت به تخلف های ساخت و ساز  غیرمجاز براساس ماموریت ها خود اقدام کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازرس ویژه وزارت کشور تخریب ساخت و ساز غیرمجاز ساخت و سازهای غیرمجاز ساخت و ساز غیرمجاز ساخت و ساز غیر مجاز ساخت و ساز ساخت و سازهای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی۹گانه نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رأی و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحدهای مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087554

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران