Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@18:05:17 GMT

اتهامی دیگر برای انصار الله یمن!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۶۴۵۲

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، «ابراهیم حیدان» وزیر کشور دولت مستعفی یمن‌ امروز (پنجشنبه)، بار دیگر اتهام‌ها علیه جنبش انصارالله در ارتباط با حمله اخیر به فرودگاه عدن را مطرح کرد.

در تاریخ ۳۰ دسامبر، همزمان با ورود کابینه جدید دولت غیرقانونی «عبد ربه منصور هادی» به فرودگاه عدن (جنوب یمن)، در این فرودگاه چند انفجار به وقوع پیوست که ده‌ها تن کشته و زخمی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه «الجزیره مباشر»، این مقام دولت مستعفی ضمن اتهام‌زنی مجدد به جنبش انصارلله یمن درباره حمله به فرودگاه عدن، مدعی شد که حمله اخیر با سه موشک میانبرد و فناوری‌های دقیقی صورت گرفته که در اختیار جنبش انصارالله قرار دارد.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که جنبش انصارالله یمن ضمن رد ادعای دولت مستعفی تأکید کرده بود که این حمله در پی تسویه‌ حساب‌های شخصی میان گروه موسوم به «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب-مورد حمایت امارات) و خود نیروهای دولت مستعفی صورت گرفته است.

ابراهیم حیدان در ادامه با تکرار ادعای همیشگی متجاوزان سعودی و دولت مستعفی ادعا کرد که جنبش انصارالله یمن با تکیه بر کارشناسان ایرانی و لبنانی به چنین فناری دست پیدا کرده است.

پیشتر، «محمد البخیتی» عضو ارشد انصارالله ضمن رد ادعای دولت مستعفی، گفته بود: «انفجار عدن ارتباطی به ما ندارد و اتهام‌زنی به ما در این خصوص [موضوعی] تکراری است تا اینگونه ما را وارد درگیری میان مزدوران کنند».

«محمد قیزان» معاون وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن نیز پیشتر در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفته بود که نیروهای وابسته به گروه موسوم به شورای انتقالی جنوب مسئول انفجارها به فرودگاه یمن و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از افراد حاضر در این فرودگاه هستند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: انصار الله عبد ربه منصور هادی یمن دولت مستعفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت و زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب الله خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در جریان حمله پهپادی حزب الله به المطله در شمال فلسطین اشغالی، دو نظامی کشته شده و دو نظامی دیگر زخمی شده است.

رسانه صهیونیستی حدشوت بزمان گزارش داد: بر اثر حمله با پهپادی انتحاری به المطله دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده اند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که دقایقی قبل، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

کد خبر 6098276

دیگر خبرها

  • حماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس است
  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد