Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کریمی گفت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف برای مسئولان و وظیفه دینی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز (25 دی) در دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده، «جعفر نوروزی»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهدا گوهر گران بها، چراغ راه هدایت بشریت و حجت خدا بر روی زمین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهدا با تاسی از شهدای دشت کربلا، ولایتمداری را آموختند، افزود: این دلیرمردان با تبعیت از ولایت گام در مسیر ارزش ها نهاده و قله های بلند سعادت را به خوبی طی کردند و همچون نگینی در تاریخ اسلام می درخشند.

 

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون شجاعت این دلیر مردان دانست و بیان کرد: شهدا به عنوان ستون های محکم امنیت و اقتدار نظام اسلامی و مایه عزت و کرامت ملت ایران هستند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز بیش از 40 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد و ما همه داشته هایمان را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی، ایستادگی در مقابل زورگویی های دشمنان و ثبات قدم در مسیر حق به برکت خون شهدا در جامعه ساری و جاری است.

 

سردار کریمی فرهنگ ایثار و شهادت را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و بیان کرد: رزمندگان اسلام حسینی وار وارد میدان نبرد حق علیه باطل شدند و خانواده های آنها با تاسی از حضرت زینب(س) با صبر و شکیبایی این داغ و رنج بزرگ را برای عزت و اقتدار نظام تحمل کردند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا با رفتار خود راه و سیره شهدا را در جامعه تبیین کردند و تکریم خانواده های معظم شهدا یک اصل مهم محسوب می شود.

 

روحیه شهادت طلبی و ایثارگری ملت ایران بزرگترین سلاح دفاعی در برابر دشمنان

 

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه روحیه جهاد، شهادت طلبی و ایثار همواره در جامعه اسلامی ساری و جاری است، گفت: این روحیه باید همواره در همه بخش های جامعه نهادینه شود و نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی بیش از پیش با آن آشنا شوند.

 

سردار کریمی در ادامه به توطئه های همیشگی دشمنان قسم خورده انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: امروز دشمنان می دانند روحیه شهادت طلبی و ایثارگری ملت ایران بزرگترین سلاح دفاعی در انقلاب اسلامی است و از این مهم ترس دارند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: در طول این چهل سال به برکت خون شهدا نصرت های الهی همواره پشتیبان ملت ایران بوده و به موفقیت های و پیروزی های چشمگیری دست یافته ایم.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جعفر نوروزی افزود: امید است بتوانیم راه این بزرگ مردان تاریخ ایران را ادامه دهیم و امانتداران خوبی برای انقلاب که به برکت خون این شهدا به دست آمده باشیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار کریمی استان مرکزی اراک ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی ظهر پنجشنبه در جمع کارکنان انتظامی استان مازندران با تسلیت شهادت بنیانگذار مکتب شیعی، گفت: این که امروز فرماندهان و کارکنان انتظامی در ایام شهادت امام جعفر صادق (س) از آن امام بزرگوار تجلیل و تکریم می‌کنند، این شایسته تکریم و قدردانی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با برشمردن فضائل دوران امام جعفر صادق (ع)، تصریح کرد: دوران امام جعفر صادق (ع) عصر شکوفایی علوم آل محمد (ص) بوده است.

نماینده ولی فقیه در فراجا با اشاره به مبارزات و برنامه ریزی هایی که برای برپایی نظام اسلامی در دروان امام جعفر صادق (ع) صورت گرفت، اظهار داشت: امام صادق (ع) علاوه بر این که مرد علم ودانش بودند مرد مبارزه بود و در آن دوران یک مبارزه گسترده و ادامه داری برای برپایی حکومت اسلامی رقم خورد.

دوام و بقا انقلاب اسلامی برگرفته تفکر امام صادق (ع) است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه تبیین و تبلیغ مسئله امامت، تبیین فقه و اصول شیعی و تفسیر قرآن کریم براساس مبانی شیعی و بسط و گسترش حکومت تشکیلاتی شیعی را از مهمترین اهداف آن حضرت برشمرد.

حجت الاسلام ادیانی اقدام مجاهدت گونه امام راحل برای دوام و بقا انقلاب اسلامی، آن را برگرفته از تفکرات امام صادق (ع) برشمرد و با بیان این که آنچه که باعث شد تا این انقلاب زنده و پویا بماند به برکت تفکر امام صادق (ع) بوده است، گفت: امروز به واسطه این تفکر قدرت حکومت اسلامی و این تشکیلات عظیم بسط و توسعه و استقرار پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در فراجا همچنین اظهار داشت: انجام فرایض دینی انسان را در شمار انسان‌های پرهیزگار قرار می‌دهد اما در کنار این فرایض دینی معمولاً عمل به برخی از فرایض الهی مثل فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که انسان را به تقوای الهی نزدیک می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اقدام انقلابی فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور که یکه و تنها برای احیا این فریضه الهی بپا خواست، حمایت از آن را برای همگان یک تکلیف برشمرد و گفت: حجاب حکم الهی، یک فریضه الهی، دینی و سیاسی است و بر همه ما لازم است که از این طرح حمایت کنیم.

حجت الاسلام ادیانی، اذعان داشت: کاری که شماها امروز در طرح نور انجام می‌دهید به مثابه کار ائمه معصومین و پیامبران الهی است و اگر آن ۳۲ دستگاهی که در احیا این فریضه مسئولیت دارند به وظیفه خود عمل نکردند شماها باید به وظیفه خود عمل کنید.

وی مسئله حجاب را یک تکلیف قانونی، شرعی و سیاسی برشمرد و با اشاره به حمایت‌های مردم از اجرای این طرح، گفت: رعایت حجاب و عفاف بر همه واجب و یک تکلیف است و اجرای آن باید با تدبیر و آگاهی کامل اقدام شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که ۹۵ درصد زنان جامعه ما به اصول حجاب پایبندند و عده اندکی هم تحت القائات فریبکارانه ایادی غربی قرار گرفته اند، به برخی‌ها اظهار نظر در این باره پرداخت و گفت: رویکرد دشمن به مسئله حجاب در جامعه ایرانی بهانه است و آنها اصل نظام را هدف قرار داده اند.

کد خبر 6095027

دیگر خبرها

  • شهید مطهری تکلیف‌محور و وظیفه‌مند بود
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند