Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری خبرهایی همچون « شناسایی و دستگیری مأمور قلابی پلیس فتا در ایلام »، «ایلامی‌ها ۳۰ هزار میلیارد ریال سهام عدالت دارند»، « رفع تصرف 5 هزار متر مربع از اراضی ملی در استان ایلام» ، «ایلام، دارای رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات کرونا است» ، « بهره برداری از طرح زیرگذر شهید کشوری ایلام تا پایان سال جاری»منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج هزار مترمربع اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شد

سرهنگ دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی ایلام گفت: پنج هزار مترمربع اراضی ملی در این استان با هماهنگی دستگاه قضایی رفع تصرف شد.

وی افزود: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو در حاشیه شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی متصرفان که به صورت غیر قانونی اقدام به تخریب پنج هزار مترمربع از اراضی ملی کرده بودند، با همکاری و هماهنگی مقام قضایی از این اقدام مجرمانه جلوگیری کردند.

شناسایی و دستگیری مأمور قلابی پلیس فتا در ایلام

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری نوجوان 18 ساله که خود را در شبکه‌های اجتماعی از مأموران پلیس فتا معرفی کرده بود، خبر داد و گفت: در پی رصدهای کارشناسان این پلیس، صفحه‌ای جعلی با مشخصات پلیس فتا استان در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سو استفاده‌های احتمالی، گرداننده صفحه از شهروندان موضوع کار در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

ایلامی‌ها ۳۰ هزار میلیارد ریال سهام عدالت دارند

قدرت فیض‌الهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: سرمایه افراد دارای سهام عدالت در این استان بر اساس بررسی‌های انجام شده، ۳۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: مجموع افراد مشمول سهام عدالت در استان ۵۲۴ هزار و ۷۵۴ نفر هستند که ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر آنها روش غیرمستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند.

ایلام، رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات کرونا را به خود اختصاص داده است

جهانگیر رستم‌زاد معاون اقتصادی استانداری گفت: ما در کشور رتبه اول را در پرداختی‌های تسهیلات کرونا را کسب کرده ایم، اما از بانک‌ها خواستیم که در خصوص ارسال پیامک به متقاضیان برای تکمیل پرونده خود اقدام کنند و اگر مراجعه نشد این تسهیلات به حوزه های دیگر و متقاضیان واقعی انتقال یابد.
  
وی با بیان این که ما تلاش داریم که از این تسهیلات و فرصتی که ایجاد شده به نحو احسن استفاده شود، خاطر نشان کرد: افرادی که نیاز ضروری دارند و مراجعات بسیاری دارند و تقاضا دارند که از این تسهیلات استفاده کنند، بسیارند و باید با افرادی که متقاضی نیستند و مراجعه نمی‌کنند جایگزین شوند.

طرح زیرگذر شهید کشوری ایلام تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد

طالب صادقیان شهردار ایلام با اشاره به روند اجرای طرح زیرگذر شهید کشوری ایلام و زمان بهره‌برداری آنگفت: عملیات عمرانی در تقاطع غیر همسطح شهید کشوری ایلام هم اینک ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه طول مدت پیمان این پروژه ۱۸ ماه است و عملیات آن از آذرماه سال ۹۸ آغاز شده است، افزود: با پیشرفت مناسب این طرح پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری و 4 ماه کمتر از مدت پیمان به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ 970877

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فتا ایلام سهام عدالت دستگیری بسته خبری فرمانده انتظامی ایلام شناسایی و دستگیری شهید کشوری ایلام اراضی ملی بهره برداری سهام عدالت پلیس فتا رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کریمی گفت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود ۴۰۰ کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می‌شود.

وی افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل ۹۳ کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده را به مشتری‌های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالاها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبلغ حاصل از فروش به یکی از کشورهای همسایه متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن اشاره به خروج غیر قانونی متهم از کشور با هویت جعلی و اقامت در یکی از کشورهای همسایه بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفا مورد ردیابی و شناسایی قرار داده و وی را دستگیر می‌کند.

وی در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ تضمین در معاملات خود و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6094318

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • دستگیری ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های کلمبیا و نیویورک
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار