Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی عصر پنج شنبه در بازدید از محور میامی - کلاته خیج در جمع مردم میامی در پاسخ به مطالبات کارگران شرکت های پیمانکاری ،افزود: عدم پرداخت حقوق کارگران توسط پیمانکاران راهسازی پذیرفتنی نیست و باید در تخصیص ها نظارت کافی صورت پذیرد.

وی گفت : طرح های نیمه تمام راهسازی در شهرستان میامی با جدیت دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی با توجه به درخواست مردم میامی در راستای کاهش حریم جاده بین الملی و کمربندی خلیج فارس میامی ، اظهار داشت: کاهش حریم جاده ها  امکانپذیر نیست.

بهسازی راه میامی - جاجرم ، بهسازی راه های روستایی ، احداث پل زیر گذر در شهر میامی ، بهسازی راه های فرومد و بهسازی محور میامی - کاهک از خواسته های مردم میامی بود که دستورات لازم توسط وزیر راه و شهرسازی داده شد.

وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از طرح های زیرساختی در حوزه راه، بافت فرسوده، مسکن و سایر موارد مرتبط با این وزارتخانه ۲ روزه به استان سمنان سفر کرده است. 

بیش از  ۶۰ درصد راه های استان سمنان در شهرستان های شاهرود و میامی قرار دارد. 

۶۶۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران - مشهد در استان سمنان واقع شده که سالانه نزدیک به ۱۵ میلیون زائران امام رضا (ع) از این محور تردد می کنند. 

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد . 

برچسب‌ها کارگر وزارت راه و شهرسازی میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر وزارت راه و شهرسازی میامی کارگر وزارت راه و شهرسازی میامی اخبار کنکور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال در محدوده چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر فردا یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه پس از حدود ۴ ماه تلاش برای مرمت و زیرسازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین با بیان اینکه طول این محور ۲۴۰۰ متر است، بیان کرد: تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها، بهسازی وضع موجود و اصلاح آبروهای معبر از جمله اقداماتی است که در این محور اجرا شده است.

وی تاکید کرد: این محور با شرایط متفاوتی بازسازی شده و ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در آن استفاده شده است.

صباغی با اشاره به نقش این محور در کاهش ترافیک هسته اصلی شهر قزوین یادآور شد: از شهروندان برای سعه صدر در طول اجرای این پروژه تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6096671

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی