Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@17:30:28 GMT

مرزبان هنگ مرزی زابل به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۶۹۵۴

مرزبان هنگ مرزی زابل به شهادت رسید

سردار محمد ملاشاهی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر شهادت مرزبان مجاهد هنگ مرزی زابل اظهار کرد: در راستای انجام مأموریت مرزی در راه پاسداری و حراست از مرز‌های عزت و شرف ایران اسلامی در منطقه مرزی زهک، استواردوم "رضا اسدالهی" حین کنترل نوار مرز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز که مردان بی‌ادعای مرزبانی در دور افتاده‌ترین نقاط مرزی وظیفه پاسداری و حراست از مرز‌های ایران اسلامی را برعهده دارند، عزیزانی همچون شهید رضا اسد الهی در راه دفاع از کیان ایران اسلامی با نثار جان خود امنیت ایران اسلامی را پایدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهادت مرزیان سیستان و بلوچستان زابل پارسی خبر ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار صبوری و جمع دیگری از فرماندهان و اقشار مردم حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081476 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • تشییع پیکر شهید مرزبان در قروه
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند