Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:39:47 GMT

برگزاری نمایش سوگواره یاس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۲۵۵

برگزاری نمایش سوگواره یاس

مسعودیان از برگزاری نوا نمایش سوگواره یاس در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: نمایش سوگواره یاس روایتی از شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 «سیدمرتضی مسعودیان» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: نوا نمایش سوگواره یاس در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه و همزمان با ایام فاطمیه برگزار می شود.

 

مدیربرنامه سوگواره یاس افزود: نمایش سوگواره یاس در مصلی شهر قدس واقع در بلوار مصلی، میدان مصلی و ویژه بانوان برگزار می شود و حضور در آن رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درخصوص موضوع سوگواره یاس گفت: نمایش سوگواره یاس روایتی است از شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در کتب تاریخی معتبر اهل سنت قابل اثبات است.


 مسعودیان خاطرنشان کرد: روایت نمایش از اعتراض ام فروه انصاری به خلافت ابوبکر آغاز می شود که وی در مجلسی با ارائه دلایل مستند و مستدل خلافت ابوبکر را زیرسوال می برد بنابراین به دستور خلیفه اول به شهادت می رسد.

 

وی ادامه داد: زمانیکه خبر شهادت ام فروه در دفاع از ‌ولایت به حضرت علی (ع) می رسد، ایشان در محل دفن ام فروه حضور می یابند و به اذن الله و به خواست خداوند قبر ام فروه شکافته می شود و وی زنده می شود که از معجزات و کرامات امیرالمومنین (ع) است و در ادامه نیز داستان نمایش به شهادت حضرن فاطمه زهرا (س) می پردازد.

 

مسعودیان تصریح کرد: روایت زنده شدن ام فروه در مستندات تاریخی موجود می باشد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: سوگواره یاس فاطمیه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.

 از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان