Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در گذشته و در بهترین حالت بالغ بر ۲۵ پاکت جهت مزایده های استان ارسال که هم اکنون بیش از ۱۰۰ پاکت شرکت در مزایده دریافت گردیده است.

به گزارش ایسنا داود شهرکی ۲۵ دیماه در جلسه بازگشایی پاکات مزایده ی عمومی محدوده های اکتشافی، مجوزهای برداشت، گواهی کشف و پروانه های بهره برداری استان سیستان و بلوچستان افزود: این موضوع نشان از نتیجه چند اتفاق است که نگاه ویژه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در حوزه معدن، نگاه ویژه مدیران وزارت صمت ، استاندار و مدیران استانی و رسانه ها و اطلاع رسانی مناسب از انجمله می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش خصوصی و بخش دولتی خوشبختانه سرمایه گذاری های مناسبی در زمینه های مختلف از جمله اکتشاف در استان انجام داده اند و هم اکنون شاهد گزارشهای خوبی از شناسایی معادن در استان هستیم.

شهرکی تصریح کرد: سرمایه گذاریها در حوزه ی معدن بویژ ه در زمینه طلا، مس  و آهن در جنوب استان شکل گرفته و تا پایان سال ۹۹ اتفاقات خاصی در این حوزه ها خواهد افتاد که به موقع اطلاع رسانی می گردد.

وی در زمینه ی مزایده معادن استان افزود: این مزایده ها به صورت کاملاً شفاف برگزار گردید و نمایندگان دستگاههای نظارتی و مرتبط هنگام بازگشایی پاکات حضور دارند و عدالت و ضوابط به صورت کامل رعایت گردیده است و هیچ استثنایی برای شرکت کنندگان نیست تا انشاالله این مزایده منجر به اتفاقات موثر و احیا معادن ابطالی در استان شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان معادن سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد