Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالکان متمول الهلال عربستان که چندی پیش در پی به خدمت گیری دیگو کاستا بودند، حالا قصد دارند مهاجم آتالانتا را به خدمت بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از مشکلاتی که میان الخاندرو گومز وینگر و مهاجم آرژانتینی آتالانتا و سرمربی این تیم جان پیرو گاسپرینی پیش آمد، این بازیکن پس از بازی با یوونتوس و در ۵ دیدار گذشته آتالانتا حتی نامش در لیست این تیم نبود و توسط سرمربی نراتزوری های برگامو از این تیم کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاسپرینی پس از پیروزی مقابل بنونتو در مورد کنار گذاشتن گومز گفته بود: چند هفته پیش در مقطعی بودیم که تیم به تغییرات نیاز داشت. به مشکل خورده بودیم و باید سبک دیگری را امتحان می کردیم. گومز در مقابل این تغییرات مقاومت کرد و با این تغییرات سازگار نبود.

با اتفاقات رخ داده میان گاسپرینی و گومز، باشگاه ایتالیایی به زودی این وضعیت را حل و فصل خواهد کرد. حالا گزارش رسانه های ایتالیایی نشان می دهد که باشگاه الهلال عربستان به طور جدی به دنبال جذب پاپو گومز آرژانتینی است و البته باشگاه آتالانتا تصمیم گرفته است او را در بازار نقل و انتقالات فعلی بفروشد.

البته این نخستین پیشنهاد الهلال به گومز نیست. آنها پیش از این نیز خواستار جذب او شده بودند ولی گومز ترجیح داد امسال را در آتالانتا بماند. علاوه بر الهلال، یکتیم دیگر عربستانی نیز پیش از این در پی جذب گومز بود. النصر در نقل و انتقالات تابستانی قصد داشت گومز را به ریاض ببرد ولی این مهاجم آرژانتینی پیشنهاد نصراوی را نیز رد کرده بود.

به جز تیم های الهلال و النصر، این بازیکن پیشنهادهایی از باشگاه های آمریکایی و قطری نیز داشت که همه آنها را رد کرد و به دلیل آشنایی خانواده اش با جو منطقه لومباردی، ترجیح داد در ایتالیا بماند.

به گفته روزنامه گازتا دلواسپورت، الهلال آماده است تا پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی خود را برای جذب الخاندرو گومز، به این بازیکن ارائه کند اما این بازیکن تاکنون هیچ گونه تایید رسمی و یا پالس مثبتی برای موافقت با این پیشنهاد را به طرف عربستانی نفرستاده است.

 

از سوی دیگر، گفته می شد که یوونتوس نیز به دنبال جذب گومز در نقل و انتقالات زمستانی است ولی سران نراتزوری برگامو ترجیح می دهند این بازیکن را به یکی از تیم های رقیبی که برای قرار گرفتن در میان ۴ تیم نخست جدول رقابت دارند، نفروشند و به همین دلیل وب سایت توتو مرکاتو نیز تأیید کرده است که ادامه زندگی ورزشی گومز در خارج از ایتالیا خواهد بود.

گومز در سال ۲۰۱۴ از تیم اوکراینی متالیست خارکوف به آتالانتا پیوست و قرارداد وی با این باشگاه تا ژوئن ۲۰۲۲ تمدید شد. گومز در این فصل در ۱۶ بازی با آتالانتا شرکت کرد و ۶ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل داد. از زمان پیوستن به آتالانتا، گومز ۲۵۲ بازی برای این تیم انجام داده که ۵۹ گل زده و ۷۱ پاس گل داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الخاندرو گومز آتالانتا الهلال عربستان آتالانتا الخاندرو گومز الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی

اینتر قصد دارد ترکیب قهرمان سری آ را از این هم قوی تر کند. 

طرفداری | اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا مقابل میلان، قهرمانی خودش در فصل 24-2023 سری آ ایتالیا را قطعی کرد. قهرمانی در لیگ همچنین دومین ستاره اسکودتو را برای باشگاه به ارمغان آورد که دستاوردی تاریخی برای اینزاگی و تیمش است.

اینتر از همین حالا کار خود برای فصل بعد را آغاز کرده است، زیرا نیاز به جذب تعدادی بازیکن در تابستان دارد تا در سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و نسخه جدید جام باشگاه های جهان، رقابت کند.

پنج هدیه اینتر برای اینزاگی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر فاصله زیادی تا جذب بنتو، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ندارد. نراتزوری همچنان رویای امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در سر دارد. امیل هولم از آتالانتا نیز در تیررس اینتر قرار دارد چون آینده دنزل دومفریز اصلا مشخص نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. 

دو هدیه دیگری که اینتر به اینزاگی می دهد، از خود تیم هستند. باشگاه در آستانه توافق بر سر قراردادهای بلندمدت جدید با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا است که ماندن دو تن از مهم ترین بازیکنان تیم اینزاگی به شکل بلند مدت را تضمین خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!