Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ژنرال «دانیل هاکنسون» از فرماندهان گارد ملی ایالات متحده روز پنج شنبه در دیدار با «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که تا کنون حدود ۷۰۰۰ نیروی گارد ملی برای حفظ امنیت نهادهای فدرال در شهر واشنگتن دی. سی استقرار یافته است.

این مقام گارد ملی آمریکا در ادامه افزود که تا زمان برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور جدید این کشور- که قرار است روز بیستم ژانویه در پایتخت سیاسی آمریکا برگزار شود- تعداد نیروهای گارد ملی به ۲۱ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام نظامی- امنیتی، نیروهای گارد ملی آمریکا برای انجام هر مأموریت محوله مسلح و مجهز هستند.

ژنرال هاکنسون همچنین به مایک پنس اطمینان خاطر داد که گارد ملی آمریکا تأمین کننده امنیت، ارتباطات، آماد و هماهنگی با همه نهادها خواهد بود.

گفتنی است که روز ششم ژانویه ۲۰۲۱ همزمان با برگزاری نشست مشترک کنگره برای تأیید آرای الکترال و اعلام پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰، گروهی از هواداران ترامپ با حمله به ساختمان کنگره و درگیری با نیروهای پلیس- که به مرگ پنج تن و تخریب و غارت گسترده کنگره انجامید- باعث اختلال در برگزاری این نشست شدند؛ اقدامی غیرقانونی و مغایر با اصول دموکراسی که به گفته بسیاری از مقامات آمریکا سخنان تحریک آمیز «دونالد ترامپ» رئیس جمهور بازنده مسبب اصلی آن بود.

کد خبر 5122514

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا مراسم تحلیف جو بایدن مایک پنس واشنگتن دی سی ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی کنگره آمریکا استیضاح ترامپ ایران فلسطین جو بایدن عربستان سعودی جنبش انصارالله یمن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه لبنان گارد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان