Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان ها در بازدید از زندان تربت جام گفت: امتیازات و ارفاقات قانونی به مددجویانی تعلق می گیرد که در حوزه اشتغال فعال باشند.

محمد مهدی حاج محمدی در دومین برنامه سفر به استان خراسان رضوی شامگاه پنج شنبه از زندان تربت جام بازدید کرد.

رئیس سازمان زندان ها با اشاره به اهمیت آموزش های فرهنگی در فرایند اصلاح و تربیت گفت: برنامه های فرهنگی وقتی موثر خواهد بود که کاربردی و بر اساس نیازسنجی های دقیق طرح ریزی و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت بکارگیری زندانیان واجد روحیه اخلاقی خوب به عنوان همیاربند گفت: نباید اجازه دهید افرادی که تنها ویژگی آنان زور بازو است خود را به عنوان همیاربند(وکیل بند) به سایر زندانیان تحمیل کنند بلکه باید افرادی انتخاب شوند که با سعه صدر و اخلاق خوب حامی زندانیان و پیگیر مشکلات آنان باشند.

رئیس سازمان زندان ها بیکاری را آفت اصلاح و تربیت عنوان کرد و گفت: اشتغال و فعالیت های حرفه آموزی عامل رشد شخصیت و زمینه ساز بازگشت به زندگی سالم است.

در این بازدید که از ساعت ۱۸ آغاز شد رئیس سازمان زندان ها شام را در کنار زندانیان افغان صرف کرد.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت حقوق زندانیان گفت: در ماموریت زندان بانی هیچ تفاوتی بین زندانیان ایرانی و اتباع بیگانه وجود ندارد.

حاج محمدی همچنین با حضور در بند زنان این زندان با آنان گفتگو کرد.

رئیس سازمان زندان ها در جلسه ای با حضور کارکنان این مرکز ضمن گفتگو با آنان گزارش رئیس زندان تربت جام را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

بر اساس این گزارش رئیس سازمان زندان ها به تعدادی از زندانیان افغان فعال در حوزه اشتغال که به امر حرفه آموزی نیز مشغول بودند هدیه اهدا کرد.

این بازدید تا ساعت ۲۳ ادامه داشت.

همچنین همزمان سه هیات به نمایندگی از رئیس سازمان زندان ها، مراکز تامینی و تربیتی شهرهای نیشابور، سبزوار، گناباد، کاشمر، تربت حیدریه و مشهد را مورد بازدید قرار دادند./ ایسنا 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش

آرش محبوبی٬ رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: سبدفروشی دارو به طور قطع٬ اقدامی غیر قانونی بوده و تخلف محسوب می شود.

او بیان کرد: هنگامی که میزان نقدینگی تولیدکنندگان به دلیل انباشت مطالبات از صندوق های بیمه گر کاهش پیدا کند٬ برخی از تولیدکنندگان اقدام به فروش برخی داروها همراه با داروهای دیگر می کنند که این کار تخلف محسوب می شود.

رئیس انجمن داروسازان تهران تاکید کرد: داروخانه ها داروهای سبدی را به مردم نمی فروشند و این موضوع سبب شده تا تجمع سرمایه در داروخانه ها ایجاد شود و با گذشتن تاریخ انقضای مواد دارویی سرمایه کشور از دست خواهد رفت.

محبوبی ادامه داد: باید برنامه ریزی جهت تولید دارو بهتر از گذشته انجام شود و سازمان غذا و دارو در حوزه قیمت دهی طوری تصمیم گیری کند تا تمام فرآورده ها، سود مشترکی داشته باشد و این گونه نباشد که برخی از اقلام دارویی سود کمتری داشته باشد.

رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: مصرف کننده و قیمت گذار در حوزه دارو بخش دولتی است و به همین دلیل کمترین قیمت ها را در نظر می گیرد.

رئیس انجمن داروسازان تهران بیان کرد: مطالعات نشان می دهند که استفاده غیر منطقی و بی اثر برخی از داروها به همراه عدم وجود شبکه توزیع مناسب در سطح شرکت های پخش و داروخانه ها سبب عدم بهره وری در حوزه دارویی خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند