Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی قرارداد خود را با برنتفورد انگلیس دائمی کرد.

سامان قدوس قرارداد خود را با برنتفورد دائمی کرد تا رسما از آمیان فرانسه جدا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت le11amienois فرانسه، سامان قدوس در پایان یک ماجراجویی ناامیدکننده از آمیان به صورت رسمی جدا شد و به برنتفورد پیوست. این بازیکن ایرانی که ماه سپتامبر با قرارداد قرضی راهی تیم انگلیسی شده بود، روز گذشته بند انتقال قطعی‌اش را فعال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوس پس از نمایش خیره‌کننده چند روز قبل در جام حذفی انگلیس سران تیم برنتفورد را برای فعال کردن بند خرید دائمی‌اش از آمیان فرانسه مجاب کرد. وی  اکنون تا سال 2023 میلادی بازیکن برنتفورد خواهد بود.

سایت فرانسوی نوشت که جدایی سامان قدوس از آمیا مایه تأسف است، زیرا او در زمان حضورش در این تیم در بسیاری از بازی‌ها به دلیل محرومیت و آسیب‌دیدگی غایب بود.

اخبار داغ 

علی خسروی در طرفداری: اگر فرهاد مجیدی را اخراج کنم حواسم هست به وریا غفوری کارت قرمز ندهم! رحمان رضایی در گفتگو با طرفداری: آقای کربکندی کاش مرا اخراج می کردید! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل ناراحتی مانوئل نویر از شکست ناباورانه بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل / عکس کلاتنبرگ: فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده می شد، کلوپ گلایه‌ای از داوران نداشت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد