Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان، شامگاه پنجشنبه ۲۵ دی ماه در بازدید از ساحل بندرعباس به صورت سرزده و غیر رسمی از شرایط حضور مردم در ساحل بندرعباس بازدید کرد.

فریدون همتی با حضور در بین مردم و گفت و گو با آنان وضعیت تجمعات، روشنایی ساحل و خدمات رسانی شهرداری را مورد بازدید قرار داد. 

استاندار هرمزگان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تجمعات خانوادگی در سواحل ابراز نگرانی و تصریح کرد: فرمانداری بندرعباس بر اجرای دستورالعملهای وزارت بهداشت در  شهر بندرعباس با وضعیت زرد نظارت و کنترل بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز باید از عرضه قلیان در سواحل بندرعباس جلوگیری کند.  

همتی با قدردانی از مردم به سبب استفاده از ماسک در سطح شهر تاکید کرد: مسئولان و مردم نیز اجازه ندهند مسافران با عدم رعایت الزامات بهداشتی شرایط مناسب استان را تغییر دهند.

وی با اشاره به آب و هوای مناسب استان هرمزگان در این شرایط تاکید کرد: چنانچه نظارت مردمی و مسوولان بر حضور و رفتار مسافران و گردشگران صورت نگیرد دچار موج جدید کرونا خواهیم شد.

استاندار عنوان کرد: فروکش کردن کرونا در هرمزگان نباید به عادی انگاری منجر شود بلکه رعایت پروتکل ها تا ریشه کن شدن بیماری استمرار یابد. 

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم

دبی رودخانه دز با توجه به افزایش خروجی سد دز به بیش از ۸۰۰ مترمکعب بر ثانیه رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی  سد به 600 متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد 200 مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به 800 متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

به گزارش تسنیم، 175 میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

.

انتهای پیام/735/.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم