Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "ناصر کنعانی" در پاسخ به این اظهارات گفت: «عادل العسومی» رییس پارلمان عربی اخیرا در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ماهواره ای «صدی البلد» اظهاراتی را علیه جمهوری اسلامی مطرح کرده که البته بار اول ایشان نیز نبوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه العسومی، اظهارات ضدایرانی خود را از همان روزهای نخست تصدی این مسؤولیت آغاز کرده، خطاب به او گفت: با درشت گویی علیه جمهوری اسلامی ایران، بزرگ و محترم شمرده نخواهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر افزود: ایران هیچ گاه از حمایت همه جانبه خود از مقاومت در سوریه ، لبنان ، فلسطین ، عراق و یمن علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شرمنده نیست و در مسیر مبارزه با تروریسم داعشی و تکفیری و سیاست های تروریستی دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، شهدای بسیار از جمله قهرمان بزرگی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تقدیم کرده که مورد احترام ملت ها و بسیاری از دولت های جهان است.

او گفت که اتهام زنی به ایران و فرافکنی در مورد حمایت از تروریسم، کمکی به وضع کسانی که شریک جرم تروریست های داعشی و تکفیری بوده اند، نمی‌کند؛ چرا که امروز ابعاد تروریسم، ریشه‌های فکری و حامیان مالی آن بیش از هر زمان دیگری برای جهانیان روشن است.

کنعانی خطاب به رییس پارلمان عربی اظهار داشت: بهتر است زبان گویای رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران نباشی، بلکه به عنوان رییس پارلمان عربی زبان گویای ملت عرب باشی که نگاه و قضاوت آنان به اسرائیل و آمریکا مشخص است و احترام آنان نسبت به ایران بسیار زیاد می باشد.

وی به العسومی متذکر شد: وی در جایگاهی نیست که از زبان دولت ها ، پارلمان‌ها و ملت های سوریه ، عراق ، یمن و فلسطین در خصوص ایران و نظام آن صحبت کند.

رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر در پایان گفت: خوب است که ناصحان عرب به ایشان متذکر شوند که تنها نتیجه سوءاستفاده شخصی از جایگاه ریاست پارلمان عربی و بکارگیری عبارات و ادبیات نسنجیده، کاهش اعتبار این نهاد عربی است که به طور طبیعی باید در خدمت منافع ملت های عربی باشد و نه بلندگوی دشمنان آن‌ها.

عادل عبدالرحمن العسومی عضو پارلمان رژیم آل خلیفه بحرین است که از اکتبر ۲۰۲۰ ریاست پارلمان عربی را برعهده گرفته است.

برچسب‌ها بحرین جمهوری اسلامی ایران مصر اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین جمهوری اسلامی ایران مصر بحرین جمهوری اسلامی ایران مصر اتحادیه عرب رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی رییس پارلمان پارلمان عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 47 «ایرانیان از مشروعیت تاریخی در منطقه برخوردارند و به آن میراث تکیه می‌کنند... نیروی نظامی ایران بهترین نمونه چیزی است که به آن جنگ ترکیبی می‌گوییم... ایران راه هایی یافت تا دشمنان شدیدا مجهزتر خود را شکست دهد...» این بخش کوتاهی از تحلیل 14 دقیقه‌ای اساتید دانشکده فرماندهی و ستاد کل ارتش آمریکا است. آنها به تحلیل ساختار نظامی ایران و عوامل شکل دهنده استراتژی نظامی ایران پرداخته‌اند. این تحلیل چندبعدی جالب را درباره آنچه در صحنه نبرد با ایران رخ می‌دهد را با زیرنویس فارسی می‌بینید؟

دیگر خبرها

  • اتمام حجت هسته‌ای ایران با اسرائیل و آمریکا | موجودیت ایران تهدید شود، دکترین هسته‌ای خود را تغییر می‌دهیم | اگر اسرائیل به حمله ایران پاسخ می داد...
  • کمال خرازی : در صورت تهدید موجودیت ایران دکترین هسته‌ای خود را تغییر می دهیم
  • اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • رقابت‌ پهپادهای ایرانی و ترک در جنگ اوکراین
  • در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی