Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@05:07:15 GMT

سازمان بورس مستقل می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۹۹۸۲

سازمان بورس مستقل می‌شود؟

تسنیم نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:جهت بررسی رانتها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران طرح ⁧ تحقیق و تفحص از ایران اکونومیست- سازمان بورس⁩ با امضای ۵۰نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در جلسه علنی مطرح می‌شود.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به شرایط و وضعیت بازار بورس، اظهار داشت: متوسط زیان سهامداران در بورس به 50درصد رسیده و کسانی که اوایل تابستان وارد بورس شدند، حتی تا 70درصد سرمایه‌شان آب رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چه کسی پاسخگوی نابودی سرمایه مردم است؟ ادامه داد:‏کنترل بورس دست دولت است اما احساس مسئولیت ندارد که همین مسئله باعث نگرانی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ⁧ سازمان بورس⁩ مستقل شده و دولت نتواند هر طور خواست یکه تازی کند، افزود: ‏در این راستا تدوین طرح ⁧ استقلال بورس از دولت⁩ را آغاز کرده‌ایم.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: همچنین جهت روشن شدن وقایع رخ داده در بورس، بررسی رانتها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران طرح ⁧ تحقیق و تفحص از بورس⁩ هم با امضای 50نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در جلسه علنی مطرح می‌شود.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود