Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از کلینیک دندانپزشکی این واحد دانشگاهی که یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی غرب کشور است بازدید کرد.

وی با حضور بر مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و ادای احترام و تجدیدبیعت با آرمان‌های شهدا، در قسمت‌های مختلف این واحد دانشگاهی حضور یافت و با امکانات و قابلیت‌های این دانشگاه از نزدیک آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جلسه  شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که با حضور سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برگزار شد با رئیس و معاونان این واحد به گفتگو نشست و به مسائل و مشکلات آنان در حوزه مربوطه گوش فرا داد و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

جهان‌بین، دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان را دانشگاهی همدل، همراه باصفا و صمیمیت عنوان کرد و افزود: جرئت برای انجام کارهای بزرگ را باید از این دانشگاه یاد گرفت.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد کارهای ارزشمند و بزرگی انجام شده است که باید برای دیگر واحدها به عنوان الگو مطرح شود، داشتن این امکانات و  قابلیت‌ها باعث خوشحالی بنده شد و این سفر را برایم شیرین کرد.

 جهان‌بین کسب درآمد غیرشهریه‌ای را از اهداف و هدف‌گذاری‌های دانشگاه برشمرد و افزود: واحدهای دانشگاهی باید با نیل به این هدف در رفع مشکل معیشتی کارکنان و اساتید دانشگاه گام بردارند و واحدهای کوشا در این مسیر باید تشویق شوند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به انتقاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از روند کند پاسخ‌دهی به مکاتبات اداری، خواستار کاهش بورکراسی اداری در سازمان مرکزی دانشگاه شد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مسئله‌محور است و باید بتواند مشکلات جامعه را رفع کرده و در مردم رضایت ایجاد کند.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1087562 برچسب‌ها فرزاد جهان بین معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد شهریه دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرزاد جهان بین معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد جهان بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دو دانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی گفت: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روزهای ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و درب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن درهای حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه، تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1228228 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد