Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:18:54 GMT

تمرین مهم بارسلونا؛ لئو مسی به فینال می رسد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۰۰۶۱

تمرین مهم بارسلونا؛ لئو مسی به فینال می رسد؟

به نظر می‌رسد وضعیت لیونل مسی برای حضور در مسابقه فینال سوپرجام برابر اتلتیکو بیلبائو در تمرین امروز مشخص خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، چند ساعت مانده به دیدار نهایی سوپرجام اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال سوسیداد بود که مشخص شد فوق ستاره آرژانتینی بلوگرانا یعنی لیونل مسی دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند تیمش را در این مسابقه حساس همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی یکی دو روز گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد میزان آسیب دیدگی لیونل مسی مطرح شده است اما اکثر منابع معتبر گزارش داده اند که این بازیکن از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده است؛ با این حال باشگاه کاتالانی به جز اعلام غیبت مسی برابر سوسیداد هیچ گزارش دیگری را در مورد این مسئله منتشر نکرد تا همه چیز در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

 

 

 

 

بارسلونا با وجود غیبت بهترین بازیکن خود توانست از سد رئال سوسیداد عبور کند و به بازی پایانی راه پیدا کند. آنها باید یکشنبه شب در فینال به مصاف اتلتیکو بیلبائو بروند که شب گذشته موفق شد در کمال تعجب رئال مادرید شکست دهد. با این حال هنوز مشخص نیست آیا لئو مسی در این مسابقه حضور خواهد داشت یا خیر.

 

در همین ارتباط موندو دیپورتیوو گزارشی را در این باره منتشر کرده و مدعی شده که تمرین امروز بارسلونا در مشخص شدن وضعیت مسی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد و امروز اوضاع این فوق ستاره آرژانتینی برای حضور در دیدار فینال سوپرجام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم