Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@14:59:52 GMT

اختصاص ۷۰ گیگ اینترنت رایگان به مدارس البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۰۷۹۸

اختصاص ۷۰ گیگ اینترنت رایگان به مدارس البرز

ایسنا/البرز مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز از افزایش حجم اینترنت رایگان مدارس استان از ۳۰ گیگ به ۷۰ گیگ خبر داد.

سودابه رادفرد از افزایش حجم سرویس Adsl رایگان مدارس توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۹۴۰ مدرسه شهری و ۲۲۰مدرسه روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پهن باند رایگان متصل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، رادفرد با تاکید بر اینکه این اقدام در سال جاری و در پی نیاز مدارس به آموزش مجازی صورت گرفت، گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تعداد زیادی از مدارس با کمبود حجم مواجه شده بودند که با موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت تامین هزینه افزایش حجم اینترنت مدارس از بودجه دولتی، حجم ترافیک مدارس از ۳۰ گیگابایت به ۷۰ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی شبکه ملی اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

وی مطرح کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه‌های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسیله نقلیه وارد استان البرز و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به البرز اختصاص داده است.

زندی فر افزود: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه‌های کشور در سال گذشته ۱۳/۵ درصد از ترددهای بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است. استان‌های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 6097960

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات رئیسی قرار است اینترنت را به «سرعت نور» برساند!
  • شما نظر بدهید / با ادعای وزیر ارتباطات در مورد سرعت مناسب اینترنت موافقید؟
  • شما نظر بدهید / آیا با ادعای وزیر ارتباطات در مورد سرعت اینترنت موافقید؟
  • وزیر ارتباطات: اینترنت به سرعت نور می‌رسد / امیدوارم تا پایان سال، چند برند جدید موبایل ایرانی داشته باشیم
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد