Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در جمع نمازگزاران ایلامی در مصلی شهر ایلام اظهار داشت: مکر آنها به خودشان بازگشت و وحشی گری به کنگره آمریکا برگشت خورده است.

وی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ عوامل استکبار جهانی برای کشته سازی در ایران تبلیغات وسیعی به راه انداختند.

خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: ترامپ بداند این آغاز جوشش خون شهید سلیمانی و همرزمانش است که به دستور وی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: ترامپ باید در این کابوس های وحشتناک تا لحظه انتقام خون شهید سلیمانی لحظات را سپری کند.

وی اضافه کرد: خون شهید سردار سلیمانی به مراتب خطرناکتر از زنده بودن ایشان است تا ترامپ به شهادت وی افتخار نکند.

امام جمعه ایلام افزود: خداوند تنگه هرمز را در اختیار ما قرار داده تا هر کس اموال ما را بلوکه کند بتوانیم حقوق خود را  از آنان باز پس بگیریم.

خطیب جمعه ایلام در ادامه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: شهادت این بانوی بزرگوار جزو تلخ ترین حوادث تاریخ بوده است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: زمانی که بی خبران جاهلیت به پیامبر برای نداشتن پسر طعنه می زند، خداوند سوره کوثر را در شأن ایشان نازل کرد که ما به تو خیر کثیر دادیم.

وی تاکید کرد: پیامبر اکرم (ص) در شأن ایشان فرمودند: کسی که فاطمه را اذیت کند مرا اذیت کرده و هرکه وی را خشنود کند، مرا خشنود کرده است و فرمودند برترین زنان آفرینش است.

خطیب جمعه ایلام در ادامه به تفسیر زندگی حضرت زهرا و نحوی شهادت ایشان پرداختند و اظهار داشت: اولین شهید مدافع ولایت حضرت فاطمه و فرزند ایشان بود.

وی افزود: باید در این شرایط حساس مدافع ولایت بوده و در این روزها مدافع نایب امام زمان حضرت امام خامنه ای باشیم. 

برچسب‌ها ایلام استان ایلام ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام استان ایلام ستاد اقامه نماز کشور ایلام استان ایلام ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار اخبار کنکور کریمی تبار جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین