Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نمایش «سرباز» به تهیه‌کنندگی بنیاد رودکی و کارگردانی حسین پارسایی در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.
به گزارش آریا، نمایش «سرباز» به تهیه‌کنندگی بنیاد فرهنگی هنری رودکی و کارگردانی حسین پارسایی در بخش مهمان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.
نمایش «سرباز» که به مناسبت پاسداشت اولین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده شده، نوشته و کار حسین پارسایی است که پیش از این به صورت آنلاین و با تعداد محدودی تماشاگر با رعایت فاصله گذاری در تالار وحدت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایش سرباز با حضور علی براتی در مقام طراح حرکت و مجری طرح و با همراهی هنرمندانی همچون انوش معظمی، مجید رحمتی، رضا راد، مسعود رحیم پور، سروش کریمی نژاد، ندا سیاس، احمد صمیمی، میلاد محمد زاده، مارال قادری، حسین نصری، رضا طالبی زاده و نمایشگران گروه قبیله با تهیه کنندگی بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی با نگاهی مستند گونه از تاریخ 12 دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مدت 5 شب به صورت آنلاین در تالار وحدت اجرا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرباز میهمان جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد