Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط به وجود آمده در مورد قطعی برق در کشور، گفت: باید هر گونه فعالیت غیر ضروری در واحدهای تولیدی که نیازمند مصرف برق زیاد است، تا زمان پایداری مجدد شرایط تعلیق شود.

سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت شرایط پیش آمده به جهت قطعی برق طی روزهای اخیر جز با مشارکت جمعی و یاری یکدیگر میسر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت اول پیشگیری از بروز خاموشی‌ها یا کاهش تعداد آن‌ها است که در این خصوص لازم است تا هر گونه فعالیت غیر ضروری در واحدهای صنعتی تولیدی که نیازمند مصرف برق زیاد است تا زمان پایداری مجدد شرایط تعلیق شود.

وی گفت: تدابیر مقتضی جهت مواجهه با قطعی احتمالی برق در خصوص حجم مواد اولیه، مواد موجود در صف فرآیند تولید و محصولات نهایی اتخاذ شود، حداکثر صرفه جویی در مصارف برق تمام بخش‌های تولیدی، اداری، رفاهی و ... اعمال شود.

نیرومند اسکویی خاطر نشان کرد: در صورت الزام بر اعمال خاموشی و قطع برق نیز هماهنگی لازم با شرکت‌های توزیع برق به عمل آمده است، تا قبل از اعمال خاموشی، مراتب به نحو مقتضی به واحدهای صنعتی اطلاع رسانی شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، وی گفت: قطعا با یاری صنعتگران عزیز از شرایط پیش آمده عبور کرده و مجددا به حالت پایدار در تأمین و توزیع برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهیم رسید.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم