Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز گفت: آمریکا و کسانی که ما را تحریم دارویی کرده‌اند، چطور در مورد واکسن کرونا دلسوز ما شده‌اند؟

حجت‌الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت نوزدهم دی ماه و ممنوع بودن ورود واکسن کرونای آمریکایی به ایران، اظهار کرد: رهبرمان دلسوز، آشنا به ابعاد حوادث و وقایع جهان و نیرنگ‌های دشمنان هستند و به همین دلیل هم این موضوع را مطرح کردند و گفتند به فرانسه هم اعتمادی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این ممنوعیت مانند آب ریختن در لانه مورچه بود، اضافه کرد: برخی با شنیدن این خبر در فضای مجازی سر و صدا به راه انداختند و هم پیاله‌هایشان در داخل، دایه‌ی مهربان‌تر از مادر شدند. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اساس برجام و مذاکرات، رفع تحریم بود نه پشت میز نشستن و قدم زدن با جان‌کری، بیان کرد: هدف و روح برجام رفع تحریم بود و اگر به این مورد عمل نشود، برجام خسارت محض است.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به بهره‌مندی از نیروهای جوان، گفت: دولت جوان و حزب‌اللهی هم مورد تاکید رهبر انقلاب است که این به معنای کنار گذاشتن نسل قبل نبوده و برخی افراد مانند شهید سردار سلیمانی، استثناء هستند.

وی اضافه کرد: منظور از نیروی جوان، نیروی متخصص، قدرتمند و جهادی است که دائم در میدان عمل باشد؛ ما رییس جمهوری می‌خواهیم که همراه با مردم، در کنار مردم و با مردم باشد.

به گزارش ایسنا، عالی با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های مراقبتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای ریشه کن کردن ویروس کرونا، گفت: ضمن برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم شهادت حضرت فاطمه (س)، تا جایی که در توان داریم، دستورالعمل‌ها را هم در برگزاری این مراسمات رعایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخناتش، آیت الله مصباح را شخصیتی کم نظیر و علمی فوق‌العاده عنوان کرد و افزود: بدخوهان، او را ترور شخصیت کردند و نادان‌های تئوریسین او را به عناوین مختلف مورد هجمه قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در پایان نماز جمعه تبریز که با زرد شدن وضعیت کرونایی استان پس از مدت طولانی برگزار شده بود، نمازگزاران به امامت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم بر پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس، نماز اقامه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه واکسن کرونا آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان امامان جمعه استان با اشاره به شعار امسال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است نقش مردم به ویژه کارگران را در تولید و اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌های دشمنان مهم و تاثیرگذار دانستند.

خطیبان جمعه استان با قدردانی از تدبیر و ابتکار نیروی انتظامی در اجرای طرح نور و حفاظت از حریم عفاف حجاب و خانواده تاکید کردند این طرح رضایتمندی قاطبه جامعه را به دنبال داشته است.

امامان جمعه استان در خطبه‌های امروز خود خواستار اتحاد مسلمان در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شدند و سکوت و انفعال جامعه جهانی را در برابر این رژیم جعلی محکوم کردند.

تبریک روز شورا و تببین نقش شورا‌های اسلامی در جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات و همچنین گرامیداشت روز معلم و لزوم پاسداشت زحمات این قشر از دیگر فراز‌های خطبه‌های امامان جمعه استان بود.

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله