Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: آزمایشگاه پی سی آر هفته آینده در استان استقرار خواهد یافت تا دغدغه نمونه‌های آزمایشگاهی در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان نداشته باشیم.

حمید ملانوری، امروز جمعه ۲۶ دی در جلسه بررسی آخرین وضعیت آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در
واحدهای آسیب دیده استان اظهار کرد: صنعت تولید مرغ و تخم مرغ یک ظرفیت خوب اقتصادی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: درگیرشدن واحدهای تولیدی مرغ با ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، آشفتگی زیادی در استان ایجاد کرده که باید با همکاری تولیدکنندگان و متولیان این امر هر چه زودتر اقداماتی در این خصوص انجام شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با انتقاد از اطلاع رسانی کُند و عدم آموزش کافی در خصوص این بیماری، اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی و دامپزشکی در خصوص اطلاع رسانی و آموزش به تولیدکنندگان باید اقدامات موثرتری انجام دهند تا خسارت‌ها ناشی ازاین بیماری‌ها و انتشار آن به حداقل برسد.

ملانوری یادآور شد: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی در استان خواستار تسهیلات برای برگشت به تولید هستند، مصوب شد تا مؤسسات و بیمه‌ها و متولیان این امر در این خصوص مشارکت لازم را انجام دهند تا هر چه زودتر بعد از پاکسازی و ضدعفونی واحد تولیدی به چرخه تولید برگردند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آنفولانزای پرندگان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد