Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از قرارداد با بیمه تکمیلی مناسب و همچنین اصلاح آیین نامه حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی فداکار در سفر به استان خراسان جنوبی از واحد‌های فردوس و طبس بازدید و با کارکنان و اساتید این واحد‌ها دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اصلاح چارت‌های ادرای دانشگاه، گفت: تبدیل وضعیت نیرو‌های قرارداری با سابقه پنج سال به بالا دانشگاه آزاد اسلامی به رسمی قطعی در حال انجام است

وی قرارداد با بیمه تکمیلی مناسب، اصلاح آئین نامه دستمزد و حقوق و تسهیلات مناسب برای اساتید و کارکنان را از دیگر برنامه‌های این معاونت عنوان کرد.

در ادامه دکتر غفاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس، گزارشی از وضعیت و امکانات واحد فردوس ارائه کرد و گفت: واحد فردوس دارای امکانات مناسب و پتانسیل عالی برای جذب دانشجویان بیشتر است، اما نبود امکانات ریلی و هوایی و دوری از مراکز پرجمعیت کشور، باعث رکود دانشجو بوده و نیاز به مساعدت در حمایت از طرح‌های علمی و پژوهشی دارد تا بتوانیم درآمدزایی بیشتری داشته باشیم.

ساخت سرای دانشجویی، تأسیس مرکز مشاوره بالینی جهت حفظ و توسعه رشته‌های روانشناسی تا مقطع دکتری، ساخت سلف سرویس مناسب دانشجویان در واحد و توسعه مزرعه نمونه کشاورزی را از جمله این طرح‌ها دانست و افزود: انجام این طرح‌ها نیاز به تخصیص بودجه از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حقوق دستمزد دانشگاه آزاد دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین