Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ بیانی، بازیکن پیشین استقلال گفت: هروویه میلیچ با خانواده‌اش به ایران آمد که به استقلال کمک کند، آن وقت آقایان می‌گویند به خاطر نیمکت‌نشینی رفت. - اخبار ورزشی -

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی 2 - 2 تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 94، اظهار داشت: این بازی برای بازیکنان خوب بود چرا که فشار تماشاگران وجود نداشت و با استرس بازی نمی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در  دقیقه 2 گل زد که به لحاظ روحی - روانی به تیم کمک کرد، اما باز هم ضعف خط دفاعی باعث شد همه چیز تغییر کند. هنوز ضعف‌های خط دفاعی استقلال حل نشده است. دفاع وسط باید ضربه اول توپ‌های هوایی را بزند، مثل رضا حسن‌زاده و مهدی پاشازاده‌ که در گذشته اجازه نمی‌دادند ضربه اول را بازیکن حریف بزند.

وی افزود: در دربی هیچ کدام از ضربات اول را نزدیم و همین مسئله باعث شد به خط دفاعی فشار وارد شود. یکی از توپ‌های هوایی به مهدی عبدی رسید و گل شد و چند موقعیت هم به پرسپولیس دادند. مدافعان ما روی گل اول روی یک خط قرار داشتند و جا ماندند و نتوانستند توپ را کنترل کنند. وقتی یک بازیکن جوان که سابقه فوتبالی زیادی ندارد و ستاره زمین می‌شود، معنایش ضعف خط دفاعی استقلال است.

بیانی یادآور شد: خط دفاعی استقلال مشکل دارد که تیمش این گونه گل می‌خورد. در وسط زمین هم مشکل داریم و یک بازیکن مثل مجتبی جباری، علی کریمی، پاتوسی یا جان‌واریو می‌خواهیم که متأسفانه نداریم. محمود فکری خودش هافبک بوده و می‌داند ضعف‌های تیمش چیست. هیچ توپی به شیخ دیاباته ندادیم و می‌گوییم او خوب بازی نکرده است. دیاباته همان بازیکنی است که آقای گل شد، چه توپی به او دادند که گل نکرد؟ نصف انرژی دیاباته و قایدی صرف دفاع کردن شد. کار مهاجم استارت زدن در خط حمله است، این وسط هافبک‌ها باید کمربند خط میانی را بندند و بازیسازی کنند تا فشار کمتری به خط دفاعی بیاید. 

هافبک پیشین استقلال با اشاره به نقش قایدی تصریح کرد: قایدی چشمه‌هایی از یک بازیکن کامل را نشان داده است، اما هنوز جا دارد. اگر هافبک‌های استقلال خوب کار کنند، قایدی در هر بازی دو، سه گل می‌زند. هافبک باید به تیم نظم بدهد. در میان هافبک‌ها مسعود ریگی خوب کار می‌کند و سایر بازیکنان باید جلوی فشار به خط دفاعی را بگیرند. 

بیانی در خصوص ترک ایران توسط هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال به تسنیم گفت: هیچ‌کس توضیح نمی‌دهد که چرا میلیچ از ایران رفت. مگر می‌شود بازیکن یکباره ساکش را جمع کند و برود؟ یکی از دوستانم صبح فردای بازی با پرسپولیس میلیچ را در استانبول با خانواده‌اش دید و گفت به کشورش کرواسی رفته است. میلیچ یکی از بازیکنان خوب خارجی بود که به استقلال آمد و فصل گذشته جزو آماده‌ترین‌ها بود. یک دفاع چپ کامل که از او بازی‌های خوبی دیدیم و این بازی روی نیمکت نشست. از مسئولان استقلال شنیدم که می‌گویند ضعیف شده بود و به خاطر نیمکت‌نشینی رفت، چرا این حرف را می‌زنید؟ بازیکن با زن و بچه‌اش به ایران آمده که ضعیف بازی کند؟ چرا کارتان را توجیه می‌کنید؟ پول بازیکن را نداده‌اید و کارتان را توجیه می‌کنید؟ 

وی خاطرنشان کرد: فیلم بازی‌های میلیچ را نگاه کردم، او یک دفاع چپ کلاسیک است. زمانی یک بازیکن متوجه می‌شود که بازی کردن حق او بوده و اعتراض می‌کند، آن هم از نوع محترمانه. خود فکری زمانی که بازی نمی‌کرد، با مربی صحبت می‌کرد که چرا بازی نمی‌کند. این اعتراض طبیعی است، اما یک زمانی است بازیکن خارجی مثل میلیچ به همراه زن و بچه‌اش به ایران می‌آید و قصد دارد به استقلال کمک کند. بازی‌هایی مثل دربی خوراک میلیچ بود، چون حرفه‌ای است و تجربه دارد. اگر بازیکن را آماده می‌کردند، در دربی می‌توانست به استقلال کمک کند. در رابطه با میلیچ مدیریت‌شان ضعیف بود. در شرایطی که فدراسیون قانون من درآوردی منع جذب بازیکن خارجی را تصویب کرد، ما دو بازیکن خارجی داشتیم که یکی از آنها را از دست دادیم.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: منظور صحبت‌های من فکری نیست، اتفاقا از او حمایت می‌کنم، اما مدیریت باشگاه باید طوری عمل می‌کرد که میلیچ شبانه از ایران نرود. از سرمربی استقلال هم می‌خواهم اتاق فکری برای خودش داشته باشد. خیلی از تیم‌ها آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند و حیف است که شرایط این گونه پیش برود. 

باقری به سرنوشت میلیچ دچار شد/ اخطار به چند بازیکن دیگر استقلال

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال یک بازیکن خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان

به گزارش ورزش سه، این بازیکن جوان که تیمش امروز مقابل سپاهان بازی خواهد کرد، درباره این مسابقه گفت: فصل سختی را پشت سر می‌گذاریم، اولین سالی است که در لیگ دسته اول حضور دارم و شرایط سخت افزاری متفاوتی با تیم های لیگ برتر دارند سال ها در آکادمی و تیم بزرگسالان فولادخوزستان حضور داشتم و با امکاناتی که در اختیار داشتیم تمرینات حرفه ای را پشت سر می‌گذاشتم ولی این فصل امکانات اولیه تمرین را هم نداریم. البته فوتبال است و این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ می‌دهد، حتی در تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان هم این چنین بی پولی و سختی هایی را نداشتم اما برای آینده خود تلاش می‌کنم و قصد دارم فصل بعد به لیگ برتر بازگردم، در حال حاضر ۲۳ سال دارم و اولین سال بزرگسالان من محسوب می‌شود به آینده امیدوار هستم.

بازیکن سابق تیم ملی امید درمورد بازی با سپاهان بیان کرد: بالاخره سپاهان پر مهره ترین تیم حال حاضر ایران است و بازی با این تیم سخت است. مربی خارجی با کیفیتی دارند که هر بازیکنی در هر تیمی را زیر نظر می‌گیرد و نمونه مهمش جذب عیسی مرادی از لیگ یک بود، تیم سرعتی و بسیار تاکتیک پذیری هستند ولی ماهم توسط کادرفنی مان این تیم را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانیم. قطعا در این بازی بزرگ دوندگی بالا می‌خواهد و برای مهار ستاره های سپاهان باید بیشتر از تیم حریف دوندگی داشته باشیم. بچه های ماهم بجز مسائل مالی از نظر ذهنی آماده یک بازی زیبا و در شان فوتبال خوزستان هستیم و می‌خواهیم خود را ثابت کنیم.

مهاجم فصل قبل نفت آبادان درخصوص آخرین وضعیت استقلال گفت: تمرینات منظمی را در این یک هفته پشت سر گذاشتیم و باتوجه به لغو بازی مان مقابل فجر استراحت لازم را داشته ایم و برای ارائه یک بازی هوادار پسند و در انتها کسب نتیجه لازم و صعود به مرحله بعد وارد مسابقه می‌شویم . بچه ها به این باور رسیده اند که می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم، ترکیب تیم ما متشکل ازبازیکنان باتجربه و جوانان خوزستانی است. ما سال ها در فولادخوزستان بازی کرده ایم و تجارب بازی های بزرگ را داریم و از لحاظ فردی هیچ تفاوتی با تیم حریف نداریم و از هواداران عزیز خوزستانی می‌خواهیم ما را در این بازی تنها نگذارند و یار دوازدهم ما باشند چون حضورشان در ورزشگاه برای ما دلگرمی محسوب می‌شود.

نامداری درخصوص عملکرد خود چنین گفت: در این فصل در تمامی ۲۸ مسابقه به صورت فیکس برای تیمم به میدان رفتم و توانستم پنج پاس گل و دو گل برای استقلال به ثمر برسانم و در بازی های آینده به دنبال ارتقا آمار فردی هستم تا فصل بعد مجدد به لیگ‌برتر بازگردم.

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد