Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:41:31 GMT

راهبرد دشمن ایجاد تفرقه بین مسلمین است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۱۵۶۶

راهبرد دشمن ایجاد تفرقه بین مسلمین است

ایسنا/آذربایجان غربی امام‌جمعه ماکو گفت: فیلم «یوم العذاب» ساخته آمریکا باهدف شعله‌ور سازی جهنم تفرقه بین اقوام و مذاهب صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد هاشمی، امروز ۲۶ دی ماه در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با اشاره به اینکه امروز راهبرد دشمن در ایجاد اختلاف بین مسلمین است، افزود: به دست یک شیعه‌ی انگلیسی فیلمی در آمریکا با بازیگران آمریکائی، به نام «یوم العذاب» ساخته می‌شود که این فیلم به معنای واقعی فیلمی برای شعله‌ور سازی جهنم تفرقه بین اقوام و مذاهب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف این فیلم، نسبت دادن گروه‌های تکفیری به اهل سنت است، افزود: با این کار می‌خواهند بین اهل تشیع و تسنن اختلاف نگرشی و دینی ایجاد کنند.

به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی شیعه انگلیسی و سنّی آمریکایی مثل هم هستند لذا همه، دو لبه‌ی یک قیچی بوده و سعی‌ دارند که مسلمان‌ها را به جان هم بیندازند.
به گزارش ایسنا، وی همچنین در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با تأکید بر ویژگی شخصیت حضرت فاطمه در سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: رفتار با عشق و محبت به پیامبر اکرم و مردم که جز ضروریات زندگی خوب است در زندگی این بانوی پاک و اطهر شکوفا شده بود لذا جوان امروزه باید با الگو قرارگیری از آن بانو در برابر گرایشات فرهنگ غربی باقدرت بایستد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اختلاف و تفرقه شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بشیر سلیمی در مراسم طرح مودت مدیران کاروان های حج وزیارت قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزارشد گفت: مهمترین دستاورد حج برای حاجیان، آمرزش گناهان و تحول و دگرگونی برای آنها است.

مدیر حج وزیارت استان قزوین تصریح کرد: حج لبیک به دعوت و ندای حضرت ابراهیم (ع) است که پس از بنای بیت‌الله الحرام، هر سوار و پیاده‌ای را از هر گوشه عالم به ادای مناسک حج و زیارت کعبه فرا می‌خواند.

سلیمی خاطرنشان کرد: حج فریضه‌‏ای ویژه و منحصر به‌فرد و جامع در معارف الهی و در برگیرنده تمامی عبادات است.

وی خاطرنشان کرد: حج مانند زکات و خمس، عبادتی مالی، همچون نماز عبادتی بدنی و قولی، همچون جهاد عبادتی عملی و وجودی و همچون روزه عبادتی امساکی است

مدیر حج وزیارت استان قزوین عنوان کرد: نشانه عبودیت محض و خضوع و خشوع خالص در پیشگاه حضرت حق است، از این‌رو این عمل برآورنده مهم‌ترین آرزوی بشر، یعنی فلاح و رستگاری است.

سلیمی بیان کرد: در حج تمتع همه چیز به نیت افراد بستگی دارد و تمام مناسک حج نشانه‌ای است و رمزی دارد

وی ادامه د اد: هر عبادتی در شرایطی مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار می‌گیرد که انسان به قصد رضای خدا و رسیدن به قرب او انجام بدهد. در حقیقت خلوص نیت است که شرط قبولی عبادت و طاعت ما به حساب می‌آید و سایر اعمال ما را به طبع خود، ناب و خالصانه می‌کند

کد خبر 6092756

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه