Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: اکنون رسوایی، سیاهی و تاریکی آمریکا برای همه بر ملا شده و کشتی لیبرال دموکراسی دروغین غرب امروز به گل نشسته است و پرونده سیاه جریان این تفکر در مجموعه‌ای عریض و طویل در معرض دید مردم دنیا قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در برخی شهرستان های استان کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان: کشتی دروغین لیبرال دموکراسی غرب امروز به گل نشسته است

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌ سلیمانی خطیب جمعه کرمان در خطبه‌های ظهر امروز نمازجمعه کرمان با تأکید بر عادی نگرفتن شرایط موجود شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: شرایط کشور آرام است و به سمت و سوی عادی شدن پیش می‌رود اما نیاز است که همه همکاری کنند و با هم باشند تا بار دیگر شاهد شرایط و روزهای سخت کرونایی نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) ابعاد مختلفی قابل بررسی است، در بعد سیاسی مطالب فراوانی وجود دارد که برای ما راه را از بیراهه مشخص می کند و در بعد اخلاقی و رفتاری نیز ایشان اسوه است.

وی بیان کرد: در کنار روضه‌ها و اشک های ایام فاطمیه، دستورالعمل و منویات منصوب به وجود دخت پیامبر اسلام (ص) را باید در دستور کار قرار دهیم و از انجام هر آنچه که ما را نهی کردند، پرهیز کنیم.

حجت الاسلام علیدادی ‌سلیمانی گفت: اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و شهید پورجعفری و همراهان ایشان را پشت سر گذاشتیم، از همه کسانی که مسئولیت اجرای مراسم را به عهده داشتند خانواده شهدا، نهادها، ادارات و نیروهای مردمی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امام جمعه کرمان ابراز کرد: در دنیای امروز جریان مدعی لیبرال دموکراسی غرب که ادعاهای دروغین فراوانی را از گذشته تا امروز مطرح می کرد، اکنون رسوایی، سیاهی و تاریکی آن برای همه بر ملا شده و کشتی دروغین لیبرال دموکراسی غرب امروز به گل نشسته است، پرونده سیاه جریان این تفکر در مجموعه‌ای عریض و طویل در معرض دید مردم دنیا قرار گرفته است.

وی یادآور شد: حضور غاصبانه آنها در کشورهای مختلف بدون رضایت مردم و دولت، گردنه بندی کردن، باج‌خواهی آنها از کشورهای مختلف، به نمایش گذاشتن آن به صراحت هر چه تمام‌تر، قتل و آدم کشی و ترور چهره‌های پاک، مطهر و باارزش انسان‌های امروز و در راس آن ترور نانجوانمردانه شهید سلیمانی از جمله اقدامات ننگین آنها است.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی مطرح کرد: قتل عام رنگین پوستان در آمریکا و بی‌توجهی به حقوق آنها، کشانده شدن مرکز ناآرامی‌ها و آشوب‌هایی که برای دیگران طراحی کرده بودند به مرکز لیبرال دموکراسی یعنی آمریکا، کشاندن هزاران نظامی به صحنه مرکز حاکمیت لیبرال دموکراسی غرب برای تخلیه مستاجران کاخ ریاست جمهوری و حمله به کنگره، فتح آن، کشته و زخمی شدن افراد، از دیگر اتفاقات عجیب دنیای امروز است.

امام جمعه کرمان تأکید کرد: زمان گرفتن درس‌ها و عبرت‌ها رسیده است انسان تعجب می‌کند با همه درس‌هایی که پیش روی ما است برخی افراد در کشوری که کشور شهداست هنوز گاهی اوقات دم از مذاکره می‌زنند و امید به برجامی می‌بندند که نشان داد پای هر میز مذاکره‌ای که بنشینیم باید امتیاز بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: به جای اینکه به چیزهای واهی که سراب هستند دل ببندیم کشور را برای حضور دلسوزان، باانگیزه‌ها، جوانان کارآمد و متخصص در کنار با تجربه‌های متعهد، برای دفاع تمام از همه دستاوردهای نظام و شهدا و منویات و فرامین امام و رهبر معظم انقلاب آماده کنیم و با همدلی و همراهی پرچم مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهانی را محکم‌تر از قبل برافراشته نگه داریم و از گردنه سخت تحریم‌ها و تهدیدها عبور کنیم.

امام جمعه نرماشیر: همبستگی ملت ایران دلیل به زانو درآوردن دشمن است

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام جمعه نرماشیر در خطبه های این هفته این شهرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (ص) اظهار کرد: شیعیان ایام فاطمیه را خط قرمز خود می دانند.

وی افزود: مراسمات فاطمیه را الگو سازی کنید فاطمیه نباید کمتراز محرم دیده شود.

یرانژاد اقتدار کشور ایران را همبستگی ملت دانست و گفت: مردم ما در همه شرایط همبستگی دارند و این دلیل به زانو درآمدن دشمن است.

خطیب جمعه نرماشیر خاطرنشان کرد: حکم دستگیری ترامپ صادر شده است و آرزوی ملت ایران به زودی برآورده می شود و انتقام خود را خواهند گرفت.

امام جمعه فاریاب: تجربه های گذشته بیانگر عدم اعتماد به طرف های غربی برای خرید واکسن است

حجت الاسلام رفیعی خطیب جمعه فاریاب در خطبه های این هفته بیان کرد:حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همه انسان ها است، بانویی که در خانواده انقلابی به دنیا آمد و مرارت های شعب ابی طالب را چشید و بعد با همسری مجاهد ازدواج کرد که تقریبا هر  سال یک جهاد داشت.

وی افزود: این بانوی بزرگوارسیده زنان عالم است، بانویی که در کنار اقدامات انقلابی از تربیت فرزندانش غافل نشد ودختری به نام زینب کبری (س) را تربیت کرد.

خطیب جمعه فاریاب به تشریح سخنان مقام معظم رهبری در ۱۹دی ماه پرداخت ونکات مهم آن را اینگونه ابراز کرد: در توافق برجام، اگر تحریم ها برداشته نشود ما ضرر کردیم، قانون مجلس در مورد کاهش تعهدات برجامی باید اجرا شود، قدرت موشکی باید بیشتر شود، تحریم ها باید برداشته شود.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: در ارتباط با خرید واکسن کرونا عقل حکم می کند با احتیاط عمل کنیم، دشمنی که دارو را تحریم کرده چگونه مورد اعتماد است پول بدهیم از کجا معلوم واکسنی تحویل بدهند.

امام جمعه رفسنجان: چهره دموکراسی آمریکا بدون روتوش به نمایش گذاشته شد

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و عرض تسلیت ارتحال عالم گرانقدر آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: ایشان در عرصه تعلیم و تربیت آثار غنی از خودشان به جای گذاشتند، شاگردان ارزشمندی تربیت کردند و در موسسه علمی پژوهشی ایشان در قم افرادی تربیت شدند که آثار و برکات فراوانی در عمر ایشان به جای گذاشتند.

وی با اشاره به برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب سردار سلیمانی افتخار امت اسلامی و ملت ایران است و علیرغم محدودیت ها مردم سنگ تمام گذاشتند، در ایران و دیگر کشورها، هر جلسه ای که برگزار شد سیلی محکمی بود بر قاتلان و جلوه ای از انتقام آنها و آمریکایی ها باور نمی کردند که یک نظامی این همه در دل مردم جای داشته باشد.

حجت الاسلام عسکری خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی با شهادتش به ابدیت پیوست، رستگار شد و قاتلش به زباله دان تاریخ رهسپار شد، این ها نقاط عبرت آموز ارزشمندی است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در دنیا بی سابقه است که یک رئیس جمهور مردم خودش را علیه کشورش به شورش وادار کند، آنچه را می خواستند در جریان فتنه ۸۸ بر سر ایران بیاورند بر سر خودشان آمد و گرفتار شدند.

وی در پایان ابراز کرد: در حوادث اخیر چهره دموکراسی آمریکا بدون روتوش به نمایش گذاشته شد و یک ننگ ابدی برای سردمداران آمریکا شد.

امام جمعه بم: دولت باید برای رفع تحریم ها با تمام قوا بکوشد

حجت‌الاسلام دانشی خطیب جمعه شهرستان بم ضمن رعایت تقوای الهی برای خود و همه مردم اظهار کرد: مسلمان واقعی مسلمانی است که نمی تواند نسبت به هم نوع خودش بی تفاوت باشد.

وی در ارتباط با لزوم ولایت پذیری در جامعه عنوان کرد: احکام الهی باید توسط حاکم الهی و شرع در جامعه اسلامی با عطوفت پیاده شود.

خطیب جمعه شهرستان بم تصریح کرد: کار خوبی که در گذشته توسط مردم شهر بم انجام می شد بر پا داشتن مراسمات مذهبی خانگی بود، در چند سال گذشته کم رنگ تر شده، توصیه من به مردم این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی حتی شده است با دعوت از یک روحانی و کمترین هزینه این مراسمات را به پا دارید.

حجت الاسلام دانشی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ما برای برگشت آمریکا به برجام عجله ای نداریم، به گفته رهبری دولت باید در خصوص رفع تحریم ها با تمام قوا بکوشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم مجلس در خصوص لغو تحریم های برجامی یک تصمیم عقلائی است، متاسفانه دولت مردان  به همه تعهدات خود قبل از رفع تحریم ها کاملا عمل کردند، مقام معظم رهبری به دولت توصیه توصیه کردند که به همه تعهدات خود به یک باره عمل نکنید، اما آنها گوش نکردند و بنا براین تصمیم مجلس در مقابله با رفع تحریم ها تصمیم خوبی بود.

امام جمعه منوجان: اتمام پروژه های نیمه کاره در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد

حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون منوجان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد: ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا سلام الله علیها، یکی از فرصت‌های بسیار مناسب برای شناخت «اصل امامت و ولایت» است.

وی افزود: این اصل، در ساختار فرهنگ اسلامی، اصلی محوری و بنیادین است و اساساً تمام اصول و فروع دین، تنها با استقرار اصل امامت و ولایت است به ظهور و بروز عینی و کامل خود می‌رسند.

حجت الاسلام احمدی نیک خطاب مسئولان استانی بیان کرد: این اوضاع مردم در شان و زیبنده استان زادگاه سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی نیست، چرا این اوضاع آشفته ی بازار را مدیریت و جمع و جور نمی کنید؟ این مردم عزیز بیش  از این ها به گردن ما حق دارند، چرا مردم ما لنگ یک بطری و قوطی روغن هستند در حالیکه استان ما یکی از بزرگترین کارخانه های تولید روغن را دارد.

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان ابراز کرد: کشاورزان زیادی در بحث سرمازدگی محصولات کشاورزی خسارت دیدند اکه باید به آن ها توجه جدی شود، خسارت و بیمه آنها به موقع پرداخت شود.

وی تصریح کرد: بحث گاز رسانی به بخش و شهر نودژ به کجا رسید؟ همچنین از مسئولان شهرستان و بخش و شهر خواست اهتمام جدی در خصوص اتمام پروژه های نیمه تمام داشته باشند.

امام جمعه عنبرآباد: مشکل نبود سیلندر گاز و نفت بعد از چهل سال از گذشت انقلاب یک افتضاح است

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به تقوای الهی گفت: حرکت برای احیاء فاطمیه اعم از حضور و فعالیت، برای زنده نگه داشتن یاد و سیره  اهل بیت از مصادیق، نشانه ها و ثمرات تقوا محسوب می شود.

وی افزود: جایگاه ولایت نزد حضرت صدیقه طاهره (س) که رکن رکین زندگی اسلامی است از جایگاه ویژه ای برخوردار است که تا پای جان از آن دفاع می کند و این ذوب و هضم در ولایت بودن است همان چیزی که امثال شهید حاج قاسم سلیمانی در عمل اثبات کردند.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: امروز خیلی ها ادعای ولایتمداری می کنند اما نگاه می کنیم در عمل و رفتار مطیع نیستند و این ولایتمداری در شعار و صحبت است.

امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد ابراز کرد: ادب، اخلاق و قناعت در سیره زندگی حضرت زهرا (س) به صورت ملموس نمود دارد که جا دارد همه ما به عنوان شیعیان ایشان سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری ایشان فرمودند: “ما تاکید بر ماندن در برجام نداریم و آمریکایی ها تحریم ها را رفع کنند و به تعهدات خود عمل کنند بعد وارد مسیر مجدد مذاکره شوند”.

حجت الاسلام بهروزه گفت: جوان گرایی دربیانات مقام معظم رهبری یعنی مانند حاج قاسم سلیمانی خدمت کردن به مردم و کشور با خلوص نیت.

امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: در رابطه با ورود واکسن از خارج به کشور، مقام معظم رهبری آن را ممنوع کردند؛ همان هایی که سالهاست کشور ما را تحریم دارویی کرده اند و حال امروز دلسوزی می کنند!

وی ادامه داد: شهیدان فدایی اسلام ویژگی های بارزی دارند که در دهه ۴۰ این جوانان با آن نگاه ژرف، در زمان طاغوت در مقابل ظلم مسلحانه می ایستند و امثال شهید نواب صفوی الگو می شوند.

حجت الاسلام بهروزه اشاره کرد: برخی از مسئولان از شهر و مشکلات آن خبر ندارند، مشکل نبود سیلندر گاز و نفت بعد از چهل سال از گذشت انقلاب یک افتضاح است چون برخی از مسئولان ما درد نکشیدند و به جای پاسخگویی به مطالبه مردمی، جواب سربالا می دهند.

امام جمعه فهرج: ممنوعیت ورود واکسن فایزر به کشور توسط رهبری نماد عقلانیت انقلابی است

حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در ابتدای خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به بیانات حضرت آقا پیرامون برجام در سخنرانی ۱۹ دی ماه گفت: بازگشت و یا عدم بازگشت آمریکا به برجام برای ما مهم نیست و عده ای نباید این کار بیهوده و خطرناک را پیروزی جلوه بدهند.

وی با تاکید بر پرداخت خسارت های وارده به ایران از سوی آمریکا افزود: اساس تقاضای بازگشت آمریکا به برجام محصول مقاومت جانانه و مظلومانه ملت نجیب ایران است نه مذاکرات برجامی.

خطیب جمعه فهرج همچنین با اشاره به ممنوعیت واکسن آمریکایی و انگلیسی توسط حضرت آقا به کشور اظهار کرد:  بدون تردید این اقدام رهبری یکی از هوشمندانه ترین تصمیمات حکومتی ایشان تلقی شده و به نوعی نماد عقل اندیشی و عقلانیت انقلابی به شمار می رود.

حجت الاسلام آقاملایی خاطرنشان کرد: حافظه تاریخی تمام ملت ها بویژه ایران نشان داده آمریکا و انگلیس خیرخواه آن ها نیستند و در این شرایط عقل اجتماعی حکم می کند از ظرفیت و قابلیت تولید واکسن با استفاده از اعتماد به جوانان و دانشمندان کشور استفاده شود.

امام جمعه ریگان: قدرت دفاعی امروز جمهوری اسلامی محاسبات دشمنان را تغییر داده است

حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه ما برای بازگشت آمریکا به برجام  اسرار و عجله ای نداریم، اظهار کرد: مطالبه منطقی ما رفع تحریم ها است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه تصمیم مجلس و دولت در باب لغو تعهدات برجامی تصمیم منطقی و عقلایی بود، عنوان کرد: وقتی طرف مقابل به هیچ کدام از تعهداتش عمل نمی کند، معنی ندارد جمهوری اسلامی به همه تعهداتش عمل کند.

وی خاطر نشان کرد: قدرت دفاعی امروز جمهوری اسلامی محاسبات دشمنان را تغییر داده است.

خطیب جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است، خاطرنشان کرد: واکسن ایرانی مایه افتخار است.

امام جمعه کهنوج: منتظر بازگشت آمریکا به برجام نیستیم بازگشت بدون رفع تحریم ها برای ملت ایران مضر است

حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه کهنوج در خطیه های این هفته پس از توصیه به رعایت تقوای الهی و اشاره به معاد باوری در سیره حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها در جامعه آن روز مورد مراجعه مردم بود و در امور مختلف اجتماعی نقش داشت، چنانکه منزل ایشان پایگاه و پناهگاهی برای افراد زیادی بود.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد برجام افزود:منتظر بازگشت آمریکا به برجام نیستیم بازگشت بدون رفع تحریم ها برای ملت ایران مضر است.

خطیب جمعه کهنوج عنوان کرد: مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در آینده نیز نقش مهمی در تنظیم رفتار و گفتار بازیگران غربی در قبال کشور و ملت ایران ایفا خواهد کرد.

حجت الاسلام افشارمنش در پایان با اشاره به خسارت وارد آمده به کشاورزان در اثر برودت هوا تصریح کرد: سرما به محصولات کشاورزی خسارات زیادی وارد کرده که لازم است جبران شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازگشت آمریکا به برجام لیبرال دموکراسی غرب حاج قاسم سلیمانی مقام معظم رهبری گل نشسته جمعه شهرستان رفع تحریم ها حجت الاسلام جمعه کرمان ملت ایران خطیب جمعه نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود

ایسنا/قم امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کردند این عملیات از مصادیق امید به آینده بود؛ اکثر دنیا اقدام ایران را به عنوان اقدام موثر و اخلاقی معرفی کردند، زیرا ما مردانه جنگیدیم.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه که در مصلی قدس قم برگزار شد، آثار و برکات اعتقاد و باورمندی به معاد و قیامت را مورد توجه قرار داد و گفت: اولین اثر معاد باوری اصلاح نگرش انسان به دنیا است؛ دنیا در نزد افراد معاد باور ابزار است؛ لذا معاد باوری بینش انسان را به عالم هستی وسعت می‌بخشد.

وی با بیان اینکه معاد باوری مسیر زندگی انسان را تعیین می‌کند و نگاه انسان را به هستی تغییر می‌دهد، ادامه داد: مؤمنین این حقیقت را یافتند که زندگی بشر شامل چند سرفصل است که بخش اندکی از این سرفصل‌ها مربوط به دنیا و بخش عمده آن مربوط به آخرت است و در حقیت این مفهوم که دنیا برای انسان آفریده شده است نه انسان برای دنیا را باور دارند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اضافه کرد: روز ۹ اردیبهشت روز شوراها است که هم مبنای عقلی دارد و هم مطابق با موازین قرآنی و روایی است و جایگاه مهمی برای شوراها در قانون اساسی ما پیش بینی شده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه شوراها باید به خدمت رسانی بیشتر به مردم اهتمام بورزند، عنوان کرد: افرادی که وارد شورا می‌شوند لازم است پایبند به الزامات قانونی باشند و هم نسبت به ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند، همچنین نباید شوراها به خاطر امکانات، اختیارات و قدرتی که دارند محل سوء استفاده قرار گیرند و اعضای شوراها بدون پاکدستی و توانمندی نباید وارد صحنه شوند؛ لذا سابقه خوب و دلسوزی برای مردم از لوازم موفقیت هر شورا است.

وی ۱۲ اردیبهشت روز معلم و کارگر را مورد توجه قرار داد و گفت: روز شهادت شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است که حقیقتا به عنوان معلمی در قله برای همه سطوح جامعه الگو بود. قرار دادن این روز به عنوان روز معلم معنای نمادین و پر مضمون دارد؛ یعنی دانش آموزان، معلمان، دانشگاهیان باید این مسیر را برای بقای انقلاب طی کنند.

حسینی بوشهری تصریح کرد: معلمی سه بُعد علم آموزی، تفکر آموزی، و مهم‌تر از همه آموزش عملی اخلاقی دارد؛ لذا گفتار و رفتار معلم باید الگو برای دانش آموزان باشد اگر جامعه بخواهد پیشرفت کند اول باید در آموزش و پرورش تحول ایجاد شود بنابراین معلمان بدانند هر لحظه از عمرشان که در راه آموزش و اخلاق عملی سپری می‌شود، عبادت است.

وی اظهار کرد: مسئولین بودجه آموزش و پرورش را کم نگذارید و آموزش و پرورش را در گیر و دار معوقات و رتبه بندی قرار ندهید؛ سند تحول باید اجرایی شود و خروجی آموزش و پرورش ما باید تربیت انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه در نگاه اسلام نقش کلیدی برای کارگر در نظر گرفته شده است، گفت: کارگران نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند؛ امروز کارگران و کارفرمایان ما در جنگ اقتصادی هستند و خوشبختانه در دولت سیزدهم کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشتند، لذا با وظیفه شناسی و تلاش برای پیشرفت و ارتقا کشور شاهد جهش تولید خواهیم بود.

امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کردند این عملیات از مصادیق امید به آینده بود؛ اکثر دنیا اقدام ایران را به عنوان اقدام موثر و اخلاقی معرفی کردند، زیرا ما مردانه جنگیدیم.

حسینی بوشهری افزود: اسرائیل، آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی و همراهان منطقه‌ای صحنه را باختند و اعتبار نداشته خودشان را هم از دست دادند و این رژیم منحوس صهیونیستی در محاصره باقی ماند و راهی جزء این ندارد که به کسانی که پیش از او رفته‌اند بپیوندد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  بیان کرد: غزه مظلوم است و ۱۴ هزار کودک آن به شهادت رسیدند، اما امروز مردم مظلوم غزه احساس می‌کنند یک هم‌پیمان قوی مثل نظام جمهوری اسلامی در کنار آن‌ها است.

وی با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به پاکستان، تاکید کرد: ایجاد ارتباط با همسایگان از سیاست‌های راهبردی است و می‌شود با برنامه ریزی درست برای کشور آورده درست کرد؛ افتتاح ابر پروژه ۱۲۰ مگاواتی دو سد در سریلانکا قدرت ایران را به نمایش گذاشت.

امام جمعه قم بیان کرد: از نیروی انتظامی کشور و همه کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند و برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و  از پای ننشستند تشکر می‌کنیم؛ حجاب یک اصل قانونی است، امروز دشمن می‌خواهد برای ما چالش ایجاد کند؛ لذا سخنان مقام معظم رهبری حجت را برای ما تمام کرد و ما حمایت خود را از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • اعتراضات دانشجویی؛ واقعیت آمریکا بدون روتوش
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول